قدس آنلاین:معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از برگزاری مسابقات قرآنی در 28 شهرستان این استان در روز نهم بهمن ماه خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآنی ویژه خانواده شهدا و ایثارگران استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سید علی قریشی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات قرآنی در همزمان با روز میلاد امام حسن عسکری و در آستانه ایام الله دهه فجر، فردا( پنج شنبه) 9 بهمن ماه در 28 شهرستان استان اصفهان برگزار می‌گردد.

وی این مسابقات را که در رشته‌های قرائت، مفاهیم، تفسیر، ترجمه، ترتیل، تحقیق و حفظ سوره‌ بقره، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم عنوان کرد، گفت: این مسابقات ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر( جانبازان و آزادگان) که شامل همسر و فرزندان آنها می باشد، تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان این که برگزیدگان این مسابقات به مرحله استانی راه پیدا می کنند، ادامه داد: مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی نیز نیمه دوم فروردین ماه 94 برگزار می شود.

قریشی با اعلام این مطلب که تا کنون 3 هزار و 500 نفر برای شرکت در این مسابقات قرآنی در سطح استان اصفهان ثبت نام کرده اند، گفت:  از این تعداد، یک هزار و 500 نفر مربوط به شهر اصفهان است.

وی در خاتمه گفت: نتایج مسابقات قرآنی در مرحله شهرستان ها تا اواخر سال جاری اعلام شده و از منتخبین برای حضور در مسابقات استانی دعوت به عمل می آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.