معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مردم آذربایجان ۲۹ بهمن ماه امسال به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.

مردم آذربایجان ۲۹ بهمن ماه امسال به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند

به گزارش  روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، سعید شبستری در جلسه‌ای که به‌منظور هماهنگی اعزام کاروان‌های مردمی برای دیدار با رهبر انقلاب در سالگرد قیام 29 بهمن برگزار شد، اظهار داشت: دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در سالگرد قیام 29 بهمن مردم تبریز فرصتی تاریخی برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و رهبری و تجدید قوا برای ادامه راه ترسیم شده توسط امام و شهداست.

وی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از برگ‌های زرین حماسه‌های ملت غیور ایران است و در این میان مردم آذربایجان نقش پیشتازی دارند.

شبستری با تأکید بر هماهنگی مسئولان دستگاه‌های استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همواره برای ملت ایران راهگشا بوده و این دیدارها قطعاً در جهت تداوم نظام و انقلاب مؤثر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه اقشار مردم است، افزود: مردم ایران در طول 36 سال گذشته همواره در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشته‌اند و امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن با حضور باشکوه خود پایه‌های اقتدار نظام را مستحکم‌تر خواهند کرد.

استوار آذر، مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی هم در این جلسه گفت: امسال 3 هزار و 500  نفر از مردم استان برای دیدار با مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه 29 بهمن اعزام می‌شوند.

در ادامه این جلسه هماهنگی‌های لازم برای اعزام کاروان‌های مردمی دیدار با رهبر معظم انقلاب توسط مدیران دستگاه‌های مربوطه انجام شد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.