قدس آنلاین- تبریز: معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت : جوانان در تداوم انقلاب اسلامي و تثبيت آن داراي نقش محوري هستند.

جوانان در تداوم انقلاب اسلامي و تثبيت آن داراي نقش محوري هستند
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، لیلا جاویدان در آستانه سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در نشستي با تعدادي از اعضاي سمن هاي جوانان در تبريز با بيان اينکه قشر جوان در هر جامعه‎اي به لحاظ برخورداري از توان، انرژي و استعدادهاي فراوان قادر است، نقش تعيين كننده‎اي در آينده آن جامعه داشته باشد گفت: جوانان در هر جامعه‎اي سرمايه اصلي آن جامعه‎محسوب مي‎گردند كه مي‎توانند زمينه‎هاي رشد و پيشرفت آن جامعه‎ را در عرصه‎هاي مختلف علمي، فرهنگي، اقتصادي، سياسي، هنري و ‌ورزشي فراهم نمايند.

وي افزود : در كشور ما نسل جوان، سهم بزرگي از تحولات و پيشرفتهاي كشور را بر عهده داشته و شاهد حضور جوانان در عرصه‎هاي مختلف از شكل‎گيري انقلاب گرفته تا پيروزي آن و پس از پيروزي انقلاب اسلامي بوده و هستيم جاویدان تصریح کرد : جوانان در جريان وقوع انقلاب اسلامي و ايجاد شور انقلابي در ميان توده هاي مردم، براي به ثمر رسيدن اين انقلاب تلاش خستگي ناپذيري از خود نشان دادند اعتماد امام خميني (ره) به جوانان و متقابلاً ايمان آنها به رهبرشان باعث شد که پس از پيروزي انقلاب نيز قشر جوان با عزمي استوار و اتکاي به نفس فراوان، وارد عرصه هاي مختلف شوند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی اظهار داشت: امام خميني (ره) همواره بر اين نکته تأکيد داشتند که همانگونه که انقلاب با همت جوانان پيروز شد، اين جوانان بايد در صحنه هاي مختلف انقلاب حضوري فعال داشته باشند.

جاویدان افزود: بدون شک جوانان همانگونه که در پيروزي انقلاب اسلامي و شکل گيري آن نقش بسزايي داشتند در تداوم انقلاب اسلامي و تثبيت آن نيز داراي نقش محوري هستند و همراهي آنان تضميني براي آينده انقلاب اسلامي و پيشبرد اهداف آن در تمام زمينه‎ها خواهد بود.

وی با بيان اينکه نقش بي بديل جوانان در پيروزي انقلاب اسلامي بايستي برجسته شود افزود: اولويت اصلي برنامه هاي دهه فجر انقلاب اسلامي بايستي بر روي مسائل جوانان گره بخورد.

جاویدان خبر از برگزاری 67 مورد برنامه و رویداد ویژه جوانان توسط کمیته ورزش و جوانان ستاد برگزاری سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر داد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.