قدس آنلاین:فرماندار شهرستان اسفراین گفت:در دهه فجر امسال ۱۱۲ پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر ۱۷ میلیارد تومان افتتاح می‌شوند.

۱۱۲ پروژه عمرانی در ایام دهه فجر در اسفراین افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مهدی عابدی با بیان این خبر اظهار داشت: از این میزان 2.3 میلیارد تومان مربوط به اعتبارات ملی، 12 میلیارد تومان اعتبارات استانی، 2.2 میلیارد تومان اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و 1.1 میلیارد تومان سایر منابع است.
وی افزود: بیشترین اعتبار پروژه‌ها مربوط به پروژه‌های راه و شهرسازی و گازرسانی است
.
عابدی درباره مهم‌ترین پروژه‌های قابل‌افتتاح در این ایام گفت: احداث راه روستایی دهنه شیرین به مشکان، احداث راه روستایی سارمران - حصار کردها، احداث راه روستایی امین آباد، تعریض و روکش آسفالت محور زرق آباد، بااعتباری بالغ‌بر 4 میلیارد تومان انجام می‌شود.
وی افزود: اصلاح سه‌نقطه پرحادثه در حوزه راه در محل‌های تقاطع کمربندی شهر اسفراین با جایگاه CNG، جاده کبوتر خانه و محور روئین نیز بااعتبار 600 میلیون تومان انجام می‌شود .
فرماندار اسفراین اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای کلات و باغی نیز بااعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد تومان انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: پروژه‌های کانال انتقال و استخر ذخیره آب نیز بااعتبار 270 میلیون تومان و آب‌رسانی به محله عشایری قره جه بایر بااعتبار 590 میلیون تومان انجام می‌شود.
عابدی با اشاره به ساخت و آماده‌سازی و نصب دستگاه CT SCAN افزود: این طرح نیز بااعتبار 424 میلیون تومان انجام می‌شود.
 فرماندار اسفراین به زیرسازی و آسفالت سایت مسکن مهر خاتم و پیاده‌روسازی سطح شهر اسفراین نیز اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها نیز بااعتبار 390 میلیون تومان افتتاح می‌شود.
 توسعه شبکه برق فشار ضعیف شهری ، روستایی و اصلاح و ترمیم شبکه برق نیز بااعتبار بالغ‌بر 750 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
 عابدی تصریح کرد: در پنجمین روز از دههٔ فجر به‌منظور پاسداشت و تکریم از شهدای گران‌قدر اسلامی در گلزار شهدای شهرستان اسفراین مراسم مهمانی لاله‌ها و تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های انقلاب اسلامی و غبارروبی مزار شهدا با حضور آحاد مردم و دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.
وی افزود: با توجه به تنوع زیاد برنامه‌ها امسال، اقشار مختلفی از مردم میهمان برنامه فجر انقلاب اسلامی خواهند بود.
نماینده عالی دولت در اسفراین همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگی و هنری و کتاب‌خوانی و مقاله‌نویسی در شهرستان و مراسم تجلیل از زنان و مردان و دانش آموزان و دانشجویان موفق و مخترع و مبتکر و همچنین ورزشکاران در برنامه‌های دهه فجر امسال خبر داد.
عابدی از مردم اسفراین برای حضور هر چه باشکوه‌تر در مراسم 22 بهمن دعوت کرد.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.