قدس آنلاین: با تاریخ انقلاب و کوچه باغ انقلاب در شبهای اترک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه شوید.

تاریخ انقلاب و کوچه باغ انقلاب  در شبهای اترک

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، برنامه تلویزیونی شبهای اترک به تهیه کنندگی مجتبی فروزانفر ، در ایام ا... دهه فجر امسال ، هرشب با پرداختن به موضوعات مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی و ثمرات حاصل از آن ، میهمان خانه های هم استانیهاست .

بنا بر این گزارش ، برنامه " شبهای اترک ویژه دهه فجر 93 " علاوه بر افزایش مدت زمان پخش ، با ایجاد آیتمهای " کوچه باغ انقلاب " و " تاریخ انقلاب " در پی به تصویر کشاندن رخدادهای مهم منجر به وقوع انقلاب اسلامی خواهد بود .

در آیتم کوچه باغ انقلاب سراغی از انقلابیون هم استانی گرفته می شود و پای خاطرات آنها خواهیم نشست .

آیتم حضور میهمانان ویژه اعم از فرمانداران و مدیران کل استان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پخش موسیقی تصویر انقلابی از دیگر بخشهای شبهای اترک ویژه دهه فجر می باشد .

شبهای اترک تابستان به تهیه کنندگی مجتبی فروزانفر و دستیاری علی یزدانی ، کارگردانی تلویزیونی محمدتقی علی آبادی و سید جلال میرزایی ، کارگردانی هنری خانم آذر نظری و اجرای امیر رئوف نیا ، ملکان آهی ، عباس آذری ، محمد ولیزاده و آرمان حیدرزاده هر شب به غیر از جمعه ها از ساعت 21 و 10 دقیقه به صورت زنده تا ساعت 22:30 و به مدت 80 دقیقه به روی آنتن می رود .

از دیگر عوامل تولید و پخش این برنامه تلویزیونی می توان به عباس کیانپور ، حسین بهادری ، علی سبحانی ، علی حسن نیا ، نوید آقایی ، حامد ظریفیان و رضا اسکندری به عنوان تصویربرداران و محمد عارفی ، احسان حسن پور و احسان علیزاده به عنوان صدا بردار و علی سبحانی بعنوان نورپرداز اشاره کرد .

هادی تمدن و مسعود احمدنیا در این برنامه دستیار تصویر و صداست و زهرا رحیم پور نیز منشی صحنه هستند و تدوینگری این برنامه را حسین بهادری و مهدی اسکندری و نویسندگی و پژوهشگری آن را نیز حمیدرضا ترابی و رضا صالحی بر عهده دارند .

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.