دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هیچ مجلسی در طول ۳۵ سال پول ناپاکی دریافت نکرده‌ است.

هیچ مجلسی در طول ۳۵ سال پس از انقلاب پول ناپاکی دریافت نکرده‌ است

به گزارش  تسنیم، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست‌خبری که عصر امروز در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امروز بعد از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌بینیم که یک رایحه نظام مردم‌سالار دینی در کشورهای منطقه غوغایی به پا کرده که ظرف یکی دو سال چند نفر از مزدوران و سردمداران وابستگان به استکبار را از طریق قدرت به پایین کشید.

وی ادامه داد: داستان بیداری اسلامی هم‌اکنون به مشکلاتی برخورد کرده که بسیاری از این مشکلات قابل پیش‌بینی بود و مقام معظم رهبری در سال‌های شروع بیداری اسلامی و در کنفرانسی که در تهران برگزار شد به صورت مبسوط فرصت‌ها و تهدیدات بیداری اسلامی را برشمردند و بسیاری از پیش‌بینی‌هایی که مقام معظم رهبری درباره بیداری اسلامی مطرح کردند، واقعیت پیدا کرده است.

نایب رئیس دوم مجلس افزود: امیدواریم انقلابیون کشورهای منطقه علیرغم همه گرفتاری‌ها بتوانند راه خود را ادامه دهند و بتوانند به نتیجه غایی و استقرار نظام مردم‌سالار واقعی در کشورشان برسند.

باهنر در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آقای رحیمی اعلام کرده به نمایندگان مجلس پولی پرداخت کرده‌ و گفته که شما نیز یکی از این افراد هستید؟گفت: اینکه برای آقای رحیمی معاون اول دولت دهم حکم صادر شده و وی محکوم شده و باید دوران محکومیت خود را طی کند ما نه دخالتی داریم و نه درمورد آن حرفی می‌زنیم. شنیده‌ شده آقای رحیمی با استفاده از ماده 18 اختیارات قوه قضائیه درخواست اعاده دادرسی داده و این موضوعات به مسائل قضایی باز می‌گردد.

وی تأکید کرد: قوه قضائیه در قانون اساسی و در عمل یک قوه مستقل است و انشاءالله رسیدگی به این پرونده ادامه داشته باشد و عادلانه رسیدگی خواهد کرد و حکم عادلانه‌ای را صادر می‌کند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اظهارات رحیمی مبنی بر اینکه پولی را برای انتخابات مجلس خرج کرده‌ است، گفت: این موضوعات نیز محتوای داخل پرونده است و بنده از مسائل آن خبر ندارم و اگر هم اطلاع داشته باشم قاعدتاً از نظر قوانین موضوعه کشور زمانی لازم است تا دادگاهی که قاضی تشخیص داده غیرعلنی باشد و خودشان افشا کنند و به اطلاع عموم برسانند.

باهنر درباره موضوع انتخابات افزود: در کشور احزابی وجود دارند که فعال هستند و از ابتدای انقلاب نیز این احزاب اسامی متفاوتی را برای خود انتخاب کردند. از صدر انقلاب بعد از جریان لیبرال‌ها و بنی‌صدر و منافقین تا سال 60 که خسارت‌های عظیم را به نظام وارد کردند. اختلافات درون خانواده انقلاب و درونی خط امام از بحث‌های اقتصادی آغاز شدو از همان زمان نیز گروه‌ها به چپ و راست مشهور شدند.

وی ادامه داد: چپ و راستی که آن زمان مطرح می‌شد بیشتر چپ و راست اقتصادی بود یعنی راست‌ها معتقد بودند که کار اقتصاد باید دست بخش خصوصی باشد ولی چپ‌ها معتقد بودند کار باید در دست دولت باشد البته من قصد ارزشگذاری را ندارم. به هر حال چپ و راست از این داستان آغاز شد و بعد به اصولگرایی و اصلاح‌طلبی تقسیم شدند و زمانی نیز اسم رادیکال و معتدل مطرح شد. احزابی که در این جریان‌ها فعالیت می‌کنند طلوع و غروب کردند و برخی احزاب دولت‌ساخته بودند به طور مثال دولت سازندگی حزب کارگزاران را تأسیس کرد و این حزب با آمدن آقای هاشمی شکل گرفت و کم کم بی‌رنگ و کم‌رنگ شد. یا حزب مشارکت که با روی کار آمدن آقای خاتمی شکل گرفت و با رفتن وی از بین رفت. همچنین در دولت آقای احمدی‌نژاد نیز حزبی با عنوان رایحه خوش فعالیت می‌کرد و طلوع و غروب کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیراسته فر IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    2تا سئوال پیش می آید 1-آن لیست 170نفره ادعایی رحیمی چی میشود،آن آقامی گوید من یک میلیارودویست میلیون تومان دادم ولیست ورسید170تانماینده رادارم 2-اینکه شایدپول آقای رحیمی "پاک"بود،صاحب پول ناپاک بوده. وشایددرآینده یک عده ای بیایندبگویند،اصلاًاحمدی نژادمعاونی بنام رحیمی نداشت!