قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان دولت یازدهم تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی می‌شود.

روستاهای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان‌شرقی گازرسانی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ولی الله دینی عصر امروز در مراسم آغار بهره‌برداری از  گازرسان به ۱۲۰ روستا استان آذربایجان شرقی به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای گاز به ۱۲۰ روستا در استان ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: در سالی که مقام معظم رهبری سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» اعلام کرده با عزم و همت و تلاش و مدیریت جهادی کارکنان خدوم شرکت گاز استان ۱۲۰ روستای استان آذربایجان شرقی با زیرپوشش قرار دادن ۹ هزار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک وجود دارد که از این تعداد یک میلیون و ۳۴۱ مشترک شهری و ۲۹۰ هزار و ۶۵۹ مشترک روستایی است که ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۸۰ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از گازرسانی به ۱۲۰ روستای استان در ایام الله دهه فجر جمع روستاهای گازدار استان تا پایان سال ۹۳ به یک‌هزار و ۲۷۹ روستا رسید، افزود: سهم تعداد روستاهای افتتاح شده در سال‌جاری معادل ۱۶ درصد کل تعداد روستاهای استان از بدو تأسیس را به خود اختصاص داده است و رکوردی جدید بر افتخارات شرکت گاز استان به ثبت رسید.

دینی با اشاره به بهره‌برداری از گازرسانی به ۵۰ روستای استان آذربایجان‌شرقی در هفته دولت امسال اظهار داشت: ۳۰ پروژه گاز رسانی به روستاهای استان تا پایان امسال و بهره‌برداری از ۱۲۰ آغاز رسانی به ۱۲۰  روستا استان امروز به مناسبت دهه فجر تعداد روستاهای گاز دار در سال ۹۳ به ۲۰۰ روستا می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان  آذربایجان شرقی گفت:  تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان که ۸۰۰ روستا است تا پایان دولت یازدهم سال ۹۶ روستا گازرسانی می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابکان IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    اما...متاسفانه دهها روستا در شهرستان طالقان در استان البرز و کنار پایتخت در حسرت گاز شهری هستند در حالی که آب گوارای سد طالقان به تهران می رود...