در دو سال گذشته رفتار مافیایی و دور از شان ریاست جمهوری احمدی نژاد همواره مورد سوء استفاده رسانه های غربی قرار گرفته است و بعضا نمایندگان مجلس معتقد هستند که قوه قضاییه باید این قانون شکنی و رفتارغیر قانونی را پیگیری جدی کند.

حرکت مافیایی احمدی نژاد در جلسه استیضاح آغاز افول وی بود/ حافظه تاریخی ملت ایران رفتار احمدی نژاد را از یاد نمی برد
 
 

 بهمن سال 91 اگر چه قرار بود استیضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی مطرح و بررسی شود اما این جلسه با اقدام مافیایی و توطئه عجیب احمدی نژاد و جریان انحرافی به صحنه عبرت آمیزی در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد و بسیاری از صاحبنظران ، آن جلسه کذایی و رفتار زشت رئیس جمهور وقت و پاسخ کوبنده و متقن رئیس مجلس را آغازی بر پایان رویاهای باند احمدی نژادی ها می دانند . رهبر معظم انقلاب درباره این جلسه فرمودند: « در این ماجرا ، متأسفانه رئیس یک قوه به استناد یک اتهام ثابت نشده و حتی مطرح نشده در دادگاه، دو قوه دیگر یعنی مجلس و قوه قضاییه را متهم ساخت که کاری بد، ‌غلط ، نامناسب،‌ خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف اخلاق بود » .

سبحانی نیا: مافیایی بازی دولت دهم در جلسه استیضاح ، آغاز افول احمدی نژاد شد

حجت الاسلام و المسلمین حسین سبحانی نیا عضو هیات رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به 15 بهمن سال 91 و حضور محمود احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی ، وزیر کار دولت دهم و رفتار رییس وقت دولت در خانه ملت گفت: خاطره تلخی از آن روز در مجلس ثبت شده است که باعث ناراحتی است و به عنوان یک نقطه بسیار سیاه در دولت دهم ثبت می شود و به حق مساله ای بود که دل ملت و نظام با رفتار مافیایی رییس جمهور وقت به درد آمد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: این که رییس جمهور یک کشور برنامه ریزی کند برای این که با حاشیه سازی علیه رییس مجلس و رئیس قوه قضاییه بتواند به رفتارهای غیر قانونی خود ادامه دهد ، حقیقتا در خور نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و باید این دست از رفتارها درس عبرتی برای تندروها باشد تا به یاد داشته باشند اقدامات مافیانی آغازی بر افت محبوبیت آن ها می شود.

سبحانی نیا هم چنین تصریح کرد: بعد از آن روز من تصور می کنم کسر قابل توجهی از طرفداران آقای احمدی نژاد که کم هم نبودند از ایشان رو گردان شدند و این مساله نشان داد که ملت ایران از توطئه ها و برنامه ریزی هایی که با هدفی جز خدمت به ملت باشد را نمی پسندد.

وی ادامه داد: انتظار می رفت آقای احمدی نژاد در آن روز رفتاری متعارف و در چهار چوب شئونات جمهوری اسلامی داشته باشد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تصور می کنم این اقدام باید عبرتی برای تمامی ما در مجلس و دولت باشد تا از تخریب یکدیگر دست برداریم.

سید شریف حسینی: تاریخ پارلمان رفتار دور از شان رییس دولت دهم را از یاد نمی برد/هتک حرمت خانه ملت با هیچ عذری پذیرفته نیست

سید شریف حسینی ، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با بیان این که قوا باید همواره در جهت حفظ آرامش در کشور کوشش کنند، گفت: واقعیت این است که آقای احمدی نژاد در شرایطی دست به چنین رفتارهایی در مجلس زد که نیاز اول کشور با توجه به شرایط بین المللی و جنگ اقتصادی آرامش بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:وحدت و آرامش در جامعه از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و هر اقدامی که این فضا را بر هم زند طبیعتا خارج از نیاز کشور و حتی در یک شرایطی خلاف مصلحت نظام است.حسینی با انتقاد از این که رفتار احمدی نژاد در 15 بهمن 91 به  دشمنان قسم خورده انقلاب   فرصت سوءاستفاده و اختلاف‌افکنی داد گفت: دشمنان در صدد هستند تا مسایلی را از زبان مسئولان بگیرند و با بزرگ‌نمایی، روزها و شب‌ها درباره آن بحث کنند و آن را در سطح جهان منتشر کنند.

وی، با بیان اینکه اظهارات احمدی‌نژاد به ویژه ادعای وی در خصوص برادر رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضاییه هیچ جایی در مجلس نداشت، افزود: رئیس جمهور در صدد بود تا با ایجاد فضایی احساسی در مجلس، نمایندگان تحت تاثیر قرار گرفته تا استیضاح وزیر کار منتفی شود اما در نهایت این جلسه به یکی از نقاط منفی و سیاه کارنامه خود وی بدل شد.

 سید شریف حسینی، عنوان کرد: به طور حتم صحبت‌های احمدی‌نژاد، به بالا رفتن رای برای برکناری شیخ‌الاسلامی کمک کرد و بسیاری از نمایندگانی که در صدد بودند تا وی برکنار نشود به استیضاح وی رای مثبت دادند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تاکید کرد: بر اساس فرمایشات امام خمینی(ره) مجلس در رأس امور است و ‌به طور حتم هر کسی خلاف فرمایشات ولایت فقیه عمل کند، مخالف و قانون شکن است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی  با بیان این که  اقدامات رئیس جمهور در نشست علنی آن روز در رابطه با رئیس مجلس در شأن یک رئیس جمهور نبود، گفت: خیلی از مسئولان اطرافیانشان را به‌علت بروز جرایم محاکمه کردند، بنابر این اقدامات اطرافیان هیچ ربطی به عملکرد مسئولان ندارد.

حیدرپور: قوه قضاییه رفتار مافیایی رییس دولت دهم را پیگیری قضایی کند

عوض حیدرپور، عضو کمیسیون امنیت ملی وعضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت گفت: رفتار آقای احمدی نژاد در صحن مجلس برنامه ریزی قبلی داشت و نشان از روحیه ای بود که بر آن دولت مسلط بود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: شأن ملت ایران بالاتر از این بوده و هست که چنین رئیس جمهوری در رأس قوه مجریه باشد و ضمن تقدیر از رویکرد قوه قضاییه در برخورد با رحیمی انتظار می رود به مابقی تخلفات دولت دهم از رییس تا زیر دستان نیز رسیدگی شود.

حیدرپور هم چنین تصریح کرد :آقای احمدی‌نژاد پیوسته اعلام می‌کرد که به اشتغال، حل مشکلات اقتصادی، عدالت و ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم و کشور می‌اندیشد؛ اما بیش تر به دنبال تخریب مابقی افراد بود.

وی ادامه داد: احمدی‌نژاد شأن رئیس‌جمهور نظام جمهوری اسلامی را رعایت نکردو کاری که مرتضوی ، احمدی نژاد و منحرفین اطراف وی انجام دادند، نشان می‌دهد فردی که خودش زمانی قاضی بوده و باید قانون را اجرا می‌کرده است، خلاف قانون عمل کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تشریح کرد من تصور می کنم آقای احمدی نژاد با رفتار آن روز هواداران دلسوز نظام خود را از دست داد.

پزشکیان : روحیه احمدی نژاد مافیایی بود

مسعود پزشکیان درباره رفتار رئیس جمهور در نشست علنی 15 بهمن مجلس شورای اسلامی درخصوص استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها ضرورت دارد و ایشان همواره تاکید کرده اند که  بیان مطالب اختلاف‌انگیز و رفتارهای غیرصادقانه و ایجاد جدایی میان اقشار مختلف مردم را از سوی مسئولان تراز اول کشور، خلاف مصالح نظام، ملت و انقلاب است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: کسی که بر حرکت در این مسیر اصرار کند، قابل مواخذه است و مردم تحلیل‌گر کشور به دقت رفتارهای مسئولان نظام را رصد می‌کنند

.

وی با بیان اینکه عمل به قانون فصل‌الخطاب است، تصریح کرد: طرح مسائلی از این قبیل که هر قانونی که مطابق میل من و نزدیکانم نباشد اجرا نمی کنم نشان از این مساله دارد که این فرد هرگز شایسته جایگاه شخص اول اجرایی کشور نبوده و نیست.

پزشکیان با بیان این که روحیه احمدی نژاد مافیایی بود، گفت: رفتار رئیس جمهور وقت در جلسه استیضاح قابل سرزنش بود زیرا با توجه به شرایط خاص سیاسی و اقتصادی کشورمان و موضوعاتی که در عرصه بین‌المللی داشتیم که بسیار حساس و تعیین‌کننده است، مخالف مصالح ملی بود.

پزشکیان با بیان این که مجلس تنها به دو مورد انتصاب از میان ده‌ها هزار انتصاب دولت ورود کرد، گفت: شاید عده ای فکر کنند احمدی نژاد بازی روز 15 بهمن را برای حفظ مرتضوی یا شیخ الاسلامی کرد اما من تصور می کنم تمام ماجرا تنها برای روحیه سرکشی وی بود که در مقابل مجلس داشت.

وزیر سابق بهداشت تصریح کرد: بر اساس قانون قوه قضائیه باید با رئیس جمهورسابق به‌علت ضبط و پخش فیلم برخورد و  پیگیر محاکمه مسببان این اعمال می شد.

مظفر: : تیم دولت سابق و جریان انحرافی در امتحان جلسه استیضاح نمره نگرفتند

حسین مظفر معاون رئیس مجلس در نگاهی به اتفاقات ، 15بهمن ماه 1391 در جریان استیضاح «عبدالرضا شیخ‌الاسلامی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم گفت: ماجرای موسوم به یکشنبه سیاه ، حادثه تلخی بود که باید برای همه مسئولین نظام درس عبرت باشد که از مسیر نظام و انقلاب خارج نشوند

.

نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مردم از مسئولین کشور انتظار رفتارهای معقول دارند و این که کسی با حرکت عوام گرایانه و پوپولیستی بخواهد از زیر بار پاسخ گویی فرار کند ، وی را در دادگاه افکار عمومی محکوم خواهد نمود.

وی درباره اتهامات مطرح شده در جلسه موسوم به یکشنبه سیاه گفت: هر حرفی را نباید هرجایی زد ، اگر تخلفی از سوی هرکسی در هرجایی که انجام شده باشد، تنها و تنها باید از مجرای قانون پیگیری شود. این که اتهامی بدون مدرک محکمه پسند و براساس شایعات در تریبون رسمی بیان شود در شان یک مقام عالی رتبه نظام همچون مقام رئیس جمهوری نیست.

مظفر با بیان این که بازخوانی خطاهای فاحشی که برخی از سیاستمداران به عمد مرتکب آن شده اند برای آینده مفید است ، گفت: تیم دولت سابق و جریان انحرافی نمره قابل قبولی کسب نکردند و مردم نیز به آنها اقبالی ندارند اما آنها تلاش می کنند که با توسل به هر متمسکی به قدرت بازگردند.

دواتگری: احمدی نژاد فی نفسه احترامی برای مجلس و نمایندگان ملت قائل نبود/ تلاش دولت سابق برای کسب صندلی هایی که به آن ها توهین می کرد آغاز خواهد شد

مهدی دواتگری عضو کمیسیون امنیت ملی از منظر دیگری به واقعه یکشنبه سیاه نگاه کرد و حوادث آن روز را نهایت بداخلاقی که هرگز نمونه آن در جمهوری اسلامی مشاهده نشده بود ، دانست و گفت: رئیس جمهوری دهم ایران برای دفاع از منبع مالی جریان انحرافی در وزارت تعاون ، رسما قسم خود را به 121 قانون اساسی نقض کرد. آقای احمدی نژاد قسم خورده بود که تقوای الهی را رعایت کرده و از خودکامگی پرهیز کند

.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان ملت در یک مسیر کاملا قانونی در حال انجام وظیفه نظارتی خود بودند اما آقای احمدی نژاد با هدایت برخی افراد معلوم الحال رفتاری از خود انجام داد که در تاریخ قوه مقننه فراموش شدنی نیست و نمایندگان ملت فرافکنی های همراه با توهین رئیس جمهوری سابق را فراموش نخواهند کرد.

وی این را هم گفت که آقای احمدی نژاد فی حد نفسه احترامی برای مجلس و نمایندگان ملت قائل نبود و رئیس جمهوری دهم همیشه با ادعاهای رابین هودی رویکردی خصمانه و توهین آمیز در مقابل نمایندگان ملت در پیش گرفته بود.

دواتگری در تشریح سخنان خود به بازخوانی اتفاقات یک دیدار پرداخت و گفت: یک روز پیش از آغاز مجلس نهم در تاریخ 6خرداد ماه سال.... ، نشستی با منتخبین جدید ملت در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد که اعضای هیات دولت نیز در آن حضور داشتند. نمایندگان مجلس نهم بنا داشتند به فرموده مقام معظم رهبری تعامل بهتری با دولت برای حل و فصل مشکلات مردم داشته باشند.

وی در ادامه افزود: ما گمان می کردیم که آقای رئیس جمهور سابق با مجلس هشتم مشکل داشتند و با مجلس نهم تعامل بهتری خواهند داشت اما در جلسه ای که برای تعامل برگزار شده بود ، آقای احمدی نژاد رسما به نمایندگان توهین کردند.

نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: دقیق یادم هست که یکی از همکاران محترم ، بعد از صحبت دولتی ها می خواستند موضوعی را بیان کنند اما آقای احمدی نژاد گفتند که شما بشین و حرف نزن! شماها از فردا بی کارهستید و تنها کاری که انجام می دهید این است که دکمه بزنید.

دواتگری در دفاع از جایگاه نمایندگان ملت گفت: امام راحل مجلس را راس امور می دانستند و در منظر مقام معظم رهبری نیز مجلس وظیفه ریل گذاری نظام را برعهده دارد. این سخنان نشان می دهد که نمایندگان وظیفه سنگینی بر دوش خود دارند. رئیس جمهوری سابق در آن جلسه که ظاهرا برای تعامل بیشتر برگزار شده بود و در موضع گیری های رسمی و غیر رسمی خود مجلس را فاقد وجاهت دانسته و خود را مافوق همه ارکان نظام تصور می کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: یکشنبه سیاه نقطه ای بود که مجلس شورای اسلامی و نظام به این جمع بندی رسید که باید قاطعانه مقابل تخطی توهین آمیز از قانون اساسی ایستادگی کرد. البته همچنان سوالات متعددی در اذهان عمومی مردم و کارگزاران نظام مطرح است که با کدامین استدلال آنها به کلیت نظام توهین کردند و احتمالا فردا برای تصرف صندلی هایی که به آنها توهین می کردند ، وارد رقابت خواهند شد.

 

حقیقت‌پور:تیر خلاص احمدی‌نژاد به خودش در جلسه استیضاح

منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با یادآوری اتفاقات روز 15 بهمن سال 1391 مجلس شورای اسلامی و درجریان حرمت‌شکنی مجلس از سوی دولت دهم ‌گفت: در آن روز شاهد اتفاقاتی بی‌سابقه‌ای در کشور بودیم؛ اقدامی از سوی یکی از قوای کشور علیه نهاد قانونگذاری با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفت که هدفی جز تضعیف جایگاه مجلس نداشت.

نماینده مردم اردبیل،‌نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: آن اتفاق باعث شد حاکمیت اعتماد خود را نسبت به آقای احمدی‌نژاد از دست بدهد؛ زیرا رییس جمهور وقت با هدف خدشه دار کردن شان مجلس و با طرح ریزی قبلی برای پخش فیلم در صحن علنی، قصد داشت از مجلس و از ریاست آن عبور کند

.

وی با بیان اینکه دکتر لاریجانی از افراد مورد وثوق رهبری است، تصریح کرد: به یاد دارم مقام معظم رهبری در حکم خود برای انتصاب دکتر لاریجانی به ریاست سازمان صدا و سیما نوشته بودند که "من شما را حکیمی فرزانه می دانم." ولی متاسفانه آقای احمدی‌نژاد قصد کرده بود از رییس مجلس عبور کند.

حقیقت پور با اشاره به تلاش‌هایی که بسیاری از نمایندگان از جمله خود او برای منصرف کردن احمدی نژاد از ادامه جلسه در نوبت عصر داشتند، توضیح داد: من به این دلیل که استاندار احمدی نژاد بودم و همدیگر را می‌شناختیم، در آن روز به ایشان گفتم که اگر برود، آقای شیخ الاسلامی رای خواهد آورد ولی متاسفانه احمدی نژاد با مقدماتی که برای عبور از مجلس و عبور از دکتر لاریجانی فراهم کرده بود، وارد شده بود و نهایتا نیز با ادبیات بسیار زشت و بدی، حرفهای خود را مطرح کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هزینه این اقدام احمدی نژاد برای نظام سنگین بود، ادامه داد: برای احمدی نژاد، ماندن یا نماندن وزیر کارش مهم نبود؛ او با این طرح آمده بود که حرمت مجلس را بشکند و در مقابل ریاست مجلس که سمبل قانونگرایی و قانونگذاری در جمهوری اسلامی است، بایستد و برخورد کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، علت چنین رفتارهایی را روحیه قانونگریزی احمدی نژاد توصیف کرد و افزود: احمدی نژاد تشخیص خود را اولی‌تر از اجرای قانون می‌دانست و حتی قانونی را قابل اجرا می‌دانست که خودش نسبت به آن رای مثبت داشته باشد؛ لذا برای او مهم نیست قانون چه می گوید بلکه مهم این است که خودش چه برداشتی از آن داشته باشد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، آمار تخلفات و عبور از قانون احمدی نژاد، تذکرات مجلس به دولت او و تعداد قابل توجه مصوبات خلاف قانون دولت احمدی نژاد را شاهد این مدعا دانست و گفت: احمدی نژاد بعد از خانه نشینی11روزه در سراشیبی سقوط افتاد و در یکشنبه سیاه نیز تیر خلاص به خودش زد. او با این کار، هم به اعتبار قوا در کشور لطمه زد هم هزینه های نظام را افزایش داد.

نعمتی : شیفتگی قدرت در احمدی‌نژاد او را برای همیشه از قدرت دور کرد

بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با یادآوری اتفاقات روز 15 بهمن سال 1391 مجلس شورای اسلامی و درجریان حرمت‌شکنی مجلس از سوی دولت دهم ‌گفت: اقدامات محمود احمدی نژاد برای جلسه استیضاح وزیر کارش کاملا برنامه‌ریزی شده بود و حتی ما نمایندگان از شب قبل اطلاع داشتیم که دولت قصد دارد فیلم و صوتی در مجلس پخش کند؛ این کار با هدف تضعیف مجلس و تخریب دکتر لاریجانی از سوی دولت دهم انجام شد

.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت گذشته چندین بار شاهد وقوع چنین اتفاقاتی بودیم؛ اما این جریان به گونه‌ای حرکت کرد که حتی نمایندگان و سیاسیونی که در آن هنگام، چنین موضوع و حادثه‌ای را به نفع خود می‌دانستند، اکنون خود آنها نیز از احمدی نژاد ابراز انزجار می کنند.

وی بیان کرد: اگرچه قدرت شیرین است ولی ماندن در قدرت آنقدر شیرین نیست که انسان به هر حربه‌ای دست بزند و بخواهد به هر صورتی خودش را ماندگار و دیگران را تضییع و ضایع کند؛ اما احمدی نژاد به چنین اصولی پایبند نبود و شیفتگی قدرت در او، وی را برای همیشه از قدرت دور کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: احمدی نژاد در برخی موضوعات، شگردهای خاص و عجیب و غریبی داشت؛ همچنانکه اکنون نیز موضوع مطرح شده از سوی معاون اول او و دادن پول به برخی نمایندگان مجلس هشتم را باید در راستا و ادامه همان سلسله مباحث تخریب مجلس دانست و ارزیابی کرد.

نعمتی با بیان اینکه احمدی نژاد و همفکران او هنوز هم به دنبال تخریب جایگاه مجلس هستند، تصریح کرد: رییس دولت دهم به قانون و پایبندی به قوانین اعتقادی نداشت و چنین تفکری، زمینه ایجاد انحرافات فکری در دولت او را به وجود می‌آورد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: هر فردی در هر جایگاهی باشد باید قانون را رعایت کند؛ اثرات و آسیب های قانون گریزی و خدشه به قانون آنکه مسئولیت بالاتری دارد، بسیار بیشتر از افراد معولی است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داوود IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    2 1
    برید خجالت بکشید با این حرفاتون با این جارو جنجالا نمیتونید صورت مساله اصلی رو پاک کنید
  • صادقی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    2 2
    شما نماینده ها از چی می سوزید تمام حرکات شسما مافیایی می باشد اول تکلیف آن 170 نفر که از رحیمی پول گرفتند روشن کنیدامیدوارم که هیچکدامتان مخصوصا لاریجانی دیگر به مجلس راه پیدا نکنید مجلس نهم دست کمی از مجلس ششم نداشت
  • حمید IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    2 1
    چنین نمایندگانی که با پول رای میدهند(منظورم همان نیمی از نمایندگان 171 نفر)ایا ابرویی برای مجلس گذاشته اند که دم از قانون گریزی احمدی نژاد میزنند در کل احمدی نژاد هنوز هم محبوبیت خود را در بین مردم دارد شما باید به فکر خود باشید چرا که دیگر جایی در مجلس در دوره های بعد ندارید ولی اگر احمدی نژاد به شما ها پول پرداخت میکرد بابت پیش بردن نظام و اهداف مترقی ملت میبوده