قدس آنلاین : وزیر ورزش و جوانان گفت: حدود 4 هزار پروژه ورزشی در کشور کلنگ‎زنی شده است که منابع مالی آنها مشخص نیست و این موضوع مشکلاتی را در ورزش کشور به خصوص در شهرستان‎ها ایجاد کرده است.

منابع مالی حدود 4 هزار پروژه ورزشی در کشور نامعلوم است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمود گودرزی در جلسه شورای اداری شاهین شهر با گرامیداشت دهه مبارک فجر ، افزود: شهیدان دفاع مقدس با اهدای خون خود از این مهم حفظ و حراست کردند و امروز سربازان هستهای ادامه دهنده راه آنها هستند.

وی بیان داشت: یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی که پایه گذار استقلال و آزادی بود را گرامی می‏دارم و بر این باورم که ما هنوز برای این آزادی مایه میگذاریم و برای آن هزینه میکنیم.
وزیر ورزش و جوانان از دادن وعده و قول در مورد برخی درخواستهای ورزشی مطرح شده در این جلسه خودداری کرد و اذعان کرد: حدود 4 هزار پروژه ورزشی در کشور کلنگزنی شده است که منابع مالی آنها مشخص نیست و این موضوع مشکلاتی را در ورزش کشور به خصوص در شهرستانها ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد: مهم‏ترین وظیفه وزارت ورزش و جوانان، حمایت از تیمهای ملی و سرمایهگذاری در ورزش حرفهای و همگانی در جهت ایجاد انگیزه در جوانان و گسترش نشاط در جامعه است.

گودرزی گفت: مشکل استخر شهرستان شاهینشهر تا یکی دو ماه آینده حل خواهد شد و مرمت چمن ورزشگاه ملت نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر هستم از سمنان IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    اگه اوضاع ورزش با همین روند کم توجهی به ورزش جوانان پیش رود خدا می داند که آینده جوانان این کشور چه خواهد شد ! هر چه مسؤولان ورزشی کمتر توجه کرده و کوتاهی کنند دشمنان سوءاستفاده می کنند