عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: نباید انتشار اسامی و افشاگری نمایندگانی که از رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد پول گرفته‌اند به تاخیر بیفتد.

نباید افشاگری نمایندگانی که از رحیمی پول گرفته‌اند به تاخیر بیفتد

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: بنده به عنوان طراح اصلی نامه افشاگری اسامی نمایندگانی که از رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد پول گرفته‌اند اعلام می‌کنم که باید در این بستر سرعت عمل بیشتری اتفاق بیفتد.

وی با قدردانی از همکاری روسای قوه مقننه و قضاییه که در این پرونده و بیان ابعاد مختلف آن تلاش کرده‌اند، افزود: در صورت برخورد فرسایشی با همکاری دیگر نمایندگان تحقیق و تفحص از اطلاعات پرونده رحیمی را کلید خواهیم زد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده حاضر هستم حتی با احمدی‌نژاد در این زمینه مناظره کنم چراکه نامه اخیر وی در تبری جستن از معاون اول خود نوعی سیاه‌نمایی و مظلوم‌نمایی بوده که به هیچ‌وجه مورد قبول و پذیرش نیست.

پیرموذن تصریح کرد: باید جنبه‌های مختلف این پرونده و عوامل دخیل در این تخلف معرفی شوند و یقین داریم آن‌هایی که حساب‌شان پاک است هیچ واهمه و ترسی از افشا شدن پشت پرده این ماجرا ندارند.

وی ادامه داد: بر خلاف عده‌ای از نمایندگان که چنین افشاگری‌هایی را نوعی باور‌سوزی می‌دانند بنده بر این باورم که هر چقدر حقایق به مردم اطلاع‌رسانی شود به همان میزان دیدگاه و نظر آن‌ها روشن‌تر شده و همراهی‌شان را با نظام اسلامی و شناختن دوستان و دشمنان نظام نشان می‌دهند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: بنده به جد پیگیر این پرونده و ابعاد مختلف آن هستم و تلاش خواهم کرد تا به هر شکل ممکن برخی از زوایای این موضوع برای عموم مردم روشن شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    به والله به نفع سیستم قضایی ونظام است که دزدان تنبیه شوند هرکس که باشدفرقی