پیشنهاد سردبیر

همه باید بدانند ما نمی‌توانیم با مستکبرین سازش کنیم اما کارهای دیپلماتیک خود را ادامه خواهیم داد و جمهوری اسلامی در آینده به مراتب جایگاه بهتری خواهد داشت.

ما با مستکبرین سازش نمی‌کنیم اما کارهای دیپلماتیک را ادامه خواهیم داد
 به گزارش فارس، مراسم تودیع کاوه اشتهاردی و معرفی فاطمی مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس امروز صبح با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

سردار بهمن کارگر در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر گفت: به راستی آقای خامنه‌ای جانشین خوبی برای حضرت امام هستند ایشان راه امام را ادامه دادند و انقلاب را هر چه بیشتر در راستای اهداف خود پیش برده‌اند.

وی افزود: ما در دفاع مقدس بدون وابستگی به هیچ کشوری در دنیا پیروز شدیم و کسانی که پیشرفت ملت را در طول این سال‌ها پیشرفت‌ها را ندیدند یا نمی‌بینند یا نمی‌فهمند و یا از نظر اعتقادی مشکل دارند.

کارگر ادامه داد: ما در جاهایی موفق بوده‌ایم که چشممان به دست خارجی‌ها نبود مثلا زمانی ما در ساختن پل و تونل مشکل داشتیم اما اکنون سازنده بهترین پل‌ها هستیم. نمی‌دانم چطور است که بعضی از مسئولین این موفقیت‌ها را ندیده می‌گیرند.

وی افزود: همه باید بدانند ما نمی‌توانیم با مستکبرین سازش کنیم اما کارهای دیپلماتیک خود را ادامه خواهیم داد و جمهوری اسلامی در آینده به مراتب جایگاه بهتری خواهد داشت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت:‌ اساس این انقلاب مدیریت جهادی و تفکر روحیه بسیجی  است که ما نباید آن را از دست بدهیم.

وی با اشاره به شهادت سردار الله‌دادی، جهاد مغنیه و جمعی دیگر از همرزمانشان اشاره کرد و گفت: زمانی بود که اسرائیل کشوری را بمباران می‌کرد اما کسی جرأت حرف زدن نداشت اما اکنون می‌بینیم که وقتی چنین حادثه‌ای در سوریه و در شهر قنیطره رخ داد حزب‌الله در فاصله‌ای کمتر از 10 روز جواب محکمی به رژیم صهیونیستی داد آن هم در خود سرزمین‌های اشغالی و مسئولیت این عملیات را با افتخار بر عهده گرفت.

بهمن کارگر در پایان گفت:‌از آقای اشتهاردی تشکر می‌کنم و بنده او را سال‌هاست که می‌شناسم، وی در این مدت کمک‌های فراوانی را به ما کرد و البته حقوقی هم دریافت نکرد. اشتهاردی 10 بار استعفا داد تا این که با درخواست او موافقت شد اما همچنان مشاور و عضو هیات مدیره خبرگزاری دفاع مقدس خواهد بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان گفت: فاطمی مدیرعامل جدید خبرگزاری دفاع مقدس نیز به مسائل رسانه‌ای و هنری آشناست او پیش از این عضو دفتر سیاسی سپاه پاسداران بوده و مدتی در وزارت ارشاد مشغول به کار بود و همچنین مسئولیت طرح و برنامه سیما را نیز در سازمان صدا و سیما عهده‌دار بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.