شهردار مشهد مقدس گفت: کمیسیون رسیدگی به امورات خانواده شهدای شهرداری مشهد تشکیل می‌شود.

کمیسیون رسیدگی به مسائل خانواده شهدای شهرداری مشهد تشکیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، سید صولت مرتضوی در نخستین گردهمایی فرزندان شهید شاغل در شهرداری در حسینیه فرزندان شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: تبدیل وضعیت‌ها و امورات خانواده شهرداری سازمان به سازمان، منطقه به منطقه توسط ستاد رسیدگی می‌شود و مشکلات ایثارگران نیز از طریق این کمیسیون مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به تعدیل نیروهای شهرداری در سال آینده ادامه داد: هیچ فرزند شهید و ایثارگری در شهرداری تعدیل نیرو نمی‌شوند لذا فرزندان شهدا و ایثارگر در سال آینده به هیچ عنوان، نگران این موضوع نباشند.

عابدین عابدی مقدم، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اگر عملکرد امروز ما به عنوان آزاده و جانباز مطلوب باشد، جایگاه ویژه‌ای را دل‌ها باز خواهیم کرد ضمن اینکه باید صادق ترین و دلسوزترین فرد در نظام باشیم.

وی با اشاره به این موضوع که قریب به 100 آتش نشان جزو خانواده شهدا و جانبازان هستند، خاطر نشان کرد: این افراد آتش نشان نیستند، بلکه آتشفشان هستند و باید در مجموعه شهرداری به کارهای بزرگ دست بزنند.

عابدی مقدم ادامه داد: اگر شما در این مجموعه خوب عمل کنید، مدیران نیز دنبال دیگر فرزندان شهید و جانباز خواهند بود.

مدیرکل بنیاد شهید ایثارگران خراسان رضوی اضافه کرد: تجمیع معاونت پژوهش و فرهنگی باید به مانند تجمیع سپاه مقاومت و نیروی زمینی اتفاق بیفتد که این امر سبب ترویج فرهنگ و شهادت و تحول جدی در معاونت فرهنگی خواهد شد.

عابدی مقدم افزود: وظیفه بنیاد شهید تامین معیشت، درمان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.