قدس آنلاین: شهردار منطقه پنج اصفهان گفت: در روز ششم اسفند ماه سال جاری بهره‌برداری از 160 میلیارد تومان پروژه در منطقه 5 اصفهان صورت می‌گیرد.

160 میلیارد تومان پروژه در منطقه 5 اصفهان مورد بهره برداری قرار می گیرد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حمید عصار‌زادگان با اشاره به اینکه ششم اسفند ماه سال جاری پروژه‌هایی در سطح منطقه 5 اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: 160 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه 5 یک مجموعه مسکونی، تجاری و اداری در بلوار کشاورز برای تأمین معوض به افرادی که پلاک‌های آنها در مسیر پروژه‌های عمرانی است را ساخته است، اضافه کرد: این مجموعه دارای 54 واحد است.

شهردار منطقه 5 اصفهان با تاکید بر اینکه ما به جای پرداخت پول به این افراد، آپارتمان‌های ساخته شده را به آنها تحویل می‌دهیم، تصریح کرد: شعار ما در این زمینه کلید در مقابل کلید است و این آپارتمان‌ها به صورت شیک و بر اساس ضوابط طرح تفصیلی ساخته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همچنین برای نخستین بار پارکینگ مکانیزه شهر اصفهان را در حیاط شهرداری منطقه 5 ساخته‌ایم که در ششم اسفند ماه جاری به صورت رسمی افتتاح می‌شود، ادامه داد: فاز دوم تله‌کابین صفه بر اساس استاندارد‌های اروپایی اجرا شده و در اسفند ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

عصار‌زادگان با بیان اینکه پارکینگ‌های صفه با ظرفیت 800 و 400 خودرو نیز از پروژه‌های اجرایی در منطقه 5 است، تاکید کرد: نماز‌خانه یا مرکز فرهنگی در صفه با اعتبار 1.5 میلیارد تومانی ساخته شده که در اسفند ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه همچنین ورزشگاهی در دنارت یکی از محله‌های منطقه 5 واقع در غرب خیابان وحید ساخته شده است، اضافه کرد: این محله هیچگونه خدماتی نداشته است اما در سال گذشته ما خیابان علامه محمد تقی جعفری را در این محله احداث کردیم و در این خیابان بالغ بر 110 واحد مسکونی آزاد‌سازی شد.

شهردار منطقه 5 اصفهان با اشاره به اینکه همچنین پارکی به مساحت 5 هزار متر مربع برای نخستین بار در این محله احداث کردیم، گفت: این محله در گذشته از هیچ سرانه خدماتی برخوردار نبود اما در حال حاضر شهرداری در راستای ارائه خدمات به مردم این محله اقدامات لازم را انجام داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.