قدس آنلاین: طرح مشترك توانمندسازي دانشجويان دانشگاه فني و حرفه اي با اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان با حضور دكتر شفيعي رياست دانشگاه فني و حرفه اي كشور، دكتر زرگرپور استاندار اصفهان، حاجي نماينده مردم شهرستان شاهين شهر و ميمه در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و جمعي از مسئولين استان و شهرستان افتتاح گرديد.

تربيت نيروي انساني توانمند براي بهتر اداره كردن امور در جامعه ضروری است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در مراسم افتتاح  این دانشگاه مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان ضمن خيرمقدم و تشكر از حضور مسئولين با برشمردن اصفهان به عنوان دومين منظومه علمي كشور و تشريح طرح توانمندسازي دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاهي، هم جواري دانشگاه و مراكز آموزش فني و حرفه اي و استفاده مشترك از ظرفيت هاي مهارتي در استان را فرصت مناسب در آماده سازي دانشجويان و فارغ التحضيلان در ورود به محيط هاي كسب و كار دانست.

ابوطالب جلالي ضمن اشاره به هم راستا بدون اهداف دانشگاه فني و حرفه اي با برنامه هاي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور اين پروژه را تحت عنوان مدل آموزش هاي ASD و جوار دانشگاه و حركتي نو بين دو بنگاه آموزشي مطرح نمود.

در اين ديدار دكتر زرگرپور استاندار اصفهان تفاهمات دستگاه هاي اجرايي استان جهت هم افزايي را مهم برشمرد و با اشاره به اين كه تربيت نيروي انساني ماهر و توانمند مورد نياز واقعي جامعه براي بهتر اداره كردن امور مي باشد از اقدامات اداره كل آموزش فني و حرفه اي تشكر نمود.

حسينعلي حاجي نماينده مردم شاهين شهر و ميمه در مجلس شوراي اسلامي ضمن بازديد از مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان از اهميت و جايگاه نيروي انساني متعهد و متخصص به اندازه كافي در بخش هاي مختلف جامعه مباحثي را مطرح و فراهم سازي ساير مؤلفه هاي اقتصادي را منوط به تربيت نيروي انساني عنوان كرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.