قدس آنلاین- ایلام - وحید صدر: فرماندار شهرستان چرداول گفت: در دهه فجر سال جاری 56 طرح مختلف در شهرستان چرداول افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

افتتاح و کلنگ زنی 56 طرح در چرداول همزمان با دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، پرویز کولانی در حاشیه بهره برداری از شش طرح خدماتی، عمرانی و درمانی در چرداول با بیان اینکه 56 طرح مختلف در شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، اظهار داشت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد ريال افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند.

وی با اشاره به اینکه کارخانه رنگ سازی نگین زاگرس، راه اندازی اورژانس اجتماعی شهر سرابله، خانه بهداشت روستای زنجیره علیا و خانه بهداشت روستای جوبشله در شهرستان چرداول افتتاح گردیدند، افزود: آسفالت معابر شهر سرابله، اجرای روشنایی معابر شهرک صنعتی شباب و افتتاح مرغداری بیست هزار قطعه ای از دیگر پروژه های خدماتی – عمرانی در شهرستان چرداول است که در دهه فجر سال جاری بهره برداری شده اند.

فرماندار شهرستان چرداول به اهمیت این پروژه ها در راستای توسعه شهرستان چرداول اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: برای 6 طرح فوق 18 میلیارد و 730 میلیون ریال در مجموع هزینه شده است.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله 67 هزار نفر جمعیت دارد و در مسیر راه بین المللی کرمانشاه – ایلام – کربلا قرار دارد و با وجود این راه بین المللی، پتانسیل توسعه همه جانبه را دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.