قدس آنلاین-حسین زوارزاده: قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: برای نخستین بار در تاریخ راهپیمایی 22 بهمن شهر مشهد طرح «همقدم با شهدا» توسط شرکت کنندگان در این راهپیمایی اجرا می شود.

اجرای طرح ابتکاری «همقدم با شهدا» در راهپیمایی 22 بهمن پیش رو

رئیسیان زاده  افزود: در این طرح شهروندانی که اقدام به حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن می کنند در یک حرکت ابتکاری و جدید تصویر یکی از شهدای شهر مشهد را نیز با خود به همراه می آورند و در تمام مسیر راهپیمایی اقدام به حمل آن می کنند.

وی تصریح کرد: این حرکت دارای دو پیام دارد، یک اینکه مخاطبان راهپیمایی 22 بهمن که این حرکت بزرگ مردمی را رصد می کنند به سهم و جایگاه بالای شهدا در انقلاب اسلامی ایران پی می برند و دوم ارتباط خاصی بین حامل عکس شهید و خود شهید بر قرار می شود که در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نقش به سزایی دارد.

رئیسیان زاده خاطرنشان کرد: از ابتدای دهه مبارک فجر از طرق مختلف فراخوانی برای شهروندان ارسال گردید تا عکس شهدای خود و یا شهید مورد علاقه خود را در قالب تصویر یا فایل PDF تحویل فرهنگسرای پایداری بدهند تا این عکس با فرمت خاص و طراحی زیبا به چاپ برسد و تحویل خانواده گردد.

وی اضافه کرد: مساجد، کانون های فرهنگی و دیگر مکان های فرهنگی در ارائه عکس شهدا نقش ویژه ای داشتند که جای تشکر ویژه دارد.

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: شهروندانی که در روز 22 بهمن در محل تجمع و مسیر راهپیمایی حاضر می شوند می توانند از ایستگاه های بهارانه انقلاب تابلوهای عکس شهدای مشهد را دریافت کنند تا در طرح همقدم با شهدا شریک شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.