معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت : هیچ گونه کمبودی در عرضه گوشت مرغ منجمد و گوشت گرم نداریم و مرغ منجمد هم در میادین شهرداری در حال توزیع است.

 بازار مرغ را کنترل می کنیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایسکانیوز، حسن رکنی با اشاره به اینکه حدود 150 هزار تن مرغ منجمد در سردخانه های شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره سازی شده است ، افزود : در سه ماه اخیر به علت کاهش قابل توجه قیمت گوشت مرغ شرکت پشتیبانی امور دام برای کاهش زیان مرغداران حدود 40 هزار تن گوشت مرغ را از تولید کنندگان خریداری و ذخیره سازی کرد و ذخیره سازی مرغ به 150 هزار تن رسید.
وی گفت: از آنجا که قیمت گوشت مرغ در بازار افزایش یافته است برای مدیریت و کنترل بازار مصرف مرغ منجمد هم اکنون در میادین شهرداری ، تعاونی های مصرف و حتی در فروشگاه های زنجیره ای در صورتی که تقاضای خرید باشد ، عرضه خواهد شد.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاوزی افزود: قیمت پایه مرغ منجمد هر کیلوگرم 5 هزار و 500 تومان است که با حساب هزینه حمل و نقل و کارمزد مراکز عرضه برای مصرف کنندگان حداکثر 10 درصد افزایش قیمت دارد.
رکنی درباره قیمت مرغ گرم گفت : قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم مرغ تا 6 هزار و 500 تا 7 هزار تومان قیمت منطقی است اما قیمت بالاتر مورد تأیید وزارت جهاد کشاورزی نیست.
رکنی افزود: از امروز عرضه مرغ منجمد در بازار بیشتر خواهد شد تا قیمت مرغ در بازار مدیریت شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    19 0
    لطفا تولید مرعهای سرطان زا حساسیت زا. که باعث نازایی زن ومرد در ایران شده را متوقف کنید. این پولا خوردن ندارد وحرام است. انواع نوشابه های گاز دار واب میوها. وهر چیز که مواد نگهدارنده دارد را تولیدش متوقف کنید. همه ی مردم را با این کاراتون مریص کردین. به فکر سلامتی مردم باشین نه پرشدن جیب خودنون
  • یک مسلمان ایرانی IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    9 0
    شرم و حیا کنید این همه گرانی ارزاق عمومی و مرغ و میوه هیچ توجیهی ندارد برای حفظ پست مقام خود تسلیم اتحادیهای مرغ داران و غیره میشوید که در انها دلالان نفوذ دارند و هر انچه تولید شده می خواهند به خارج صادر و مردم را در ارزاق عمومی در تنگنا قرار دهند و گرانی بیشتر و نارضایتی را بر مردم تحمیل کنند شرم و حیا کن و با محدود کردن صادرات مرغ و مواد غذایی از نارضایتی مردم بکاهید کارمند و باز نشسته نگون بختا با این در یافتی چه خاکی بر سر کند از خدا بترسید برای حفظ پست و مقام خود مردم را با صادرات بیش از حد مواد غذایی در تنگنا قرار ندهید خدایی هستا و اه و ناله مردم را می بیند
  • ندای مردم IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    32 0
    هر تصمیم شما بلا استثنا برای فشار بیشتر بر مردم است و این فشار روز بروز بیشتر می شود چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟