قدس آنلاین:معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت:یکی از اولویت های کار ما افزایش تعداد دفاتر پیشخوان دولتی در شهرها و روستاهای استان است.

به دنبال گسترش دفاتر پیشخوان دولت هستیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،محمود دلپسند در مراسم افتتاحیه واگذاری 12 خدمت از خدمات واحد مشترکین شرکت گاز استان به دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت:203 دفتر پیشخوان دولتی اعم از شهری و روستایی داشتیم که امسال طی برگزاری آزمونی 29 دفتر پیشخوان دیگر مجوز گرفتند که در حال حاضر 232 دفتر پیشخوان دولت تجهیز شده اند.

وی ادامه داد:111 خدمت که متعلق به دستگاه های اجرایی بوده از طریق این دفاتر به سرانجام رسیده که امروز 15 خدمت دیگر نیز اضافه شده است.
دلپسند خاطرنشان کرد:واگذاری فعالیت تصدی گری بخش دولتی نیازمند مقدماتی است که بخش خصوصی باید توانمند شده و آموزش های لازم را ببیند.
وی اضافه کرد: در بخش دولتی نیز آمادگی برای مدیران، کارکنان و کارشناسان بای ایجاد شده و به این باور برسند که مجموعه دولت هر اندازه کوچکتر شود کارها سریع تر و راحت تر صورت می گیرد.
دلپسند تصریح کرد:باید بخش دولتی به بخش خصوصی اعتماد کند و اگر این دو مقوله را باهم داشته باشیم قوانین بالادستی فرآیند واگذاری را تسریع کرده چرا که هیچ محدودیتی نیست.
 انتهای خبر/.
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.