نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: حملات حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی نشان از عظمت انقلاب اسلامی دارد که رژیم صهیونیستی جرأت جواب دادن به آن را ندارد.

عظمت انقلاب اسلامی سبب شد اسرائیل جرأت پاسخ به حمله حزب‌الله را نداشته باشد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سعید جلیلی ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن اهواز اظهار داشت: امروز دنیا شاهد است که یکی از فرزندان اسلام قهرمان و جهان عرب و اسلام، سید حسن نصرالله است. وی آن چنان در دهن رژیم صهیونیستی می‌زند که حتی جرأت نمی‌کنند جواب حزب‌الله را بدهند.

وی افزود: این عظمت انقلاب اسلام است، این عظمت یاران انقلاب اسلامی بوده که در برابر جهان استکبار ایستاده‌اند و قدرت خود را به دنیا نشان دادند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز باید مستکبران بفهمند که چه کسی این قدرت جهانی را ایجاد کرد، ملت ایران چه داشتند که حماسه‌های بزرگی خلق کردند و باید بدانند که چرا خاک خوزستان مقدس است، چرا هرکس به خوزستان سفر می‌کند به او می‌گویند راهیان نور؛ چون خاک این استان آمیخته به خون شهدا است.

وی با بیان اینکه ملت و مردم خوزستان در دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی آفریدند، عنوان کرد: حماسه‌هایی که مردم خوزستان خلق کردند ‌سبب افتخار جهان اسلام شد.

جلیلی اظهار داشت: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نباید مردم خوزستان رنجی از این ریزگرد‌ها متحمل شوند، چراکه می‌دانند مردم خوزستان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند. مردم خوزستان همه وظایفی که بر دوششان بود را انجام داده‌اند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: ملت ایران در همه مواقع مهم نشان داده‌اند که با وحدت، همدلی و ایمان ایستاده‌اند و ثابت کردند که انقلاب اسلامی هنوز جوان و تنومند است.

وی افزود: آمریکا بداند که دیگر نمی‌تواند به کشور‌ها زور بگوید و خواسته‌هایش را بر آنان تحمیل کند و این عظمت اسلامی است.

جلیلی با بیان اینکه ملت ما با وحدت و ایمان پیروز‌ی‌های بیشتری خواهد داشت، گفت: ملت ایران ۳۶ سال پیش راه اصلی خود و انقلاب را مشخص کردند و تودهنی محکمی به هرکسی که می‌خواهند آن‌ها را تحقیر کند، می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه هرکسی که به دنبال تحقیر ملت ایران شکست خورده است، عنوان کرد: رهبران پیشین آمریکا این شکست‌ها را تجربه کردند و کسانی که به دنبال ابقای شاه در ایران بودند طعم این شکست را چشیده‌اند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: غربی‌ها و به ویژه آمریکا می‌خواستند با تحریم مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند و مخالفت خودشان را ساخت نیروگاه بوشهر اعلام کردند اما امروز ما شاهد پیشرفت چشمگیر کشور در علم هسته‌ای هستیم.

وی با اشاره به معضل ریزگرد‌ها در خوزستان اظهار داشت: مشکلات و رنج مردم خوزستان به ویژه در معضل ریزگرد‌ها به سرعت رفع شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.