معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به پایگاه ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شد.

 انقلاب اسلامی جغرافیای سیاسی منطقه و جهان را تغییر داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام مجید انصاری در جمع پرشور مردم یاسوج به مناسبت 22 بهمن، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین و مهمترین حادثه سیاسی نیمه دوم قرن بیستم بود.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست جغرافیای سیاسی منطقه و جهان را تغییر دهد و از عوامل موثر در فروپاشی نظام سلطه، مارکسیست و کمونیست است.

انصاری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با استعمار، استبداد و استکبار مبارزه کرد و آنان را شکست داد، عنوان کرد: این انقلاب بوسیله یک مرجع تقلید، فقیه، عارف و حکیم شکل گرفت و به پیروزی رسید.

معاون رئیس جمهوری افزود: انقلاب اسلامی ایران بنام دین اسلام و برای احیای آن شکل گرفت و پیروز شد و ژاندارم آمریکا در منطقه را شکست.

انصاری تصریح کرد:در طول 15 سال پیروزی انقلاب از سال 42 تا 57 تعداد زیادی از قشرهای مختلف مردم فداکاری کرده، تبعید و شکنجه شده  و به شهادت رسیدند.

انصاری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک معجزه الهی بود که علی‌رغم وجود خواست حامیان رژیم پهلوی شکل گرفت و به پیروزی رسید.

وی عنوان کرد: در اوایل پیروزی انقلاب دشمنان تصور می کردند که انقلاب اسلامی و نظام نابود می‌شود و این نهضت تسلیم خواهد شد ولی اراده الهی بر تداوم و اقتدار آن است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: هر چه از پیروزی انقلاب گذشته با نثار خون شهدا، حضور مردم در تمام صحنه‌ها و رهبری‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

انصاری افزود: عوامل و عناصر موثر در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شامل اسلام، ایمان و دین‌خواهی، رهبری شایسته امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و اتحاد و وحدت ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ملت غیرتمند ایران و مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم نرفته و همواره با رژیم پهلوی مبارزه می‌کردند.

انصاری تصریح کرد: ملت ایران پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب همچنان به طور گسترده در صحنه‌های مختلف با آرمان‌های نظام، انقلاب، امام و رهبری تجدید پیمان دوباره می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هر نظامی به جز نظام جمهوری اسلامی در برابر این همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارهای دشمنان به زانو در می‌‌آیند، افزود: نظام و انقلاب خدمات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف و در تمام نقاط کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه کرده است.

انصاری اظهار داشت: نسل امروز ایران شجاع‌تر از پدران و مادران خود بوده و با وجود آنکه دوران پیروزی انقلاب را درک نکرده‌اند با شکوه و با نشاط در تمام صحنه‌ها حضور دارند.

معاون رئیس جمهور گفت: دولت تدبیر و امید به طور جدی وارد صحنه کار، تلاش و خدمت رسانی شده و تیم هسته‌ای ایران نیز همچون سرداران دوران دفاع مقدس با شهامت و اعتماد بنفس از حقوق هسته‌ای ملت ایران دفاع می‌کنند.

انصاری عنوان کرد: در حالی که گروهگ تروریستی داعش بنام اسلام در حال کشتار مسلمانان در عراق و سوریه هستند ایران اسلامی، نظام و انقلاب منادی اسلام، صلح و آرامش جهانی هستند.

وی اظهار داشت: دولت با تمام وجود در خدمت به مردم کهگیلویه و بویراحمد است و مسئولان استان نیز نقشه جامع توسعه استان را در بخش‌های مختلف به دولت ارائه دهند.

انصاری تصریح کرد: از سرمایه‌های بخش خصوصی و ایرانیان مقیم خارج از کشور برای توسعه و ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود و تحقق این امر مستلزم تدوین سند جامع توسعه این استان است.

در پایان راهپیمایی قطعنامه 8 ماده‌ای قرائت و شرکت کنندگان با سردادن شعار "الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر" مفاد آن را تایید کردند.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان این مراسم از حضور گسترده مردم این استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال قدردانی کرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.