پیشنهاد سردبیر

مدرس دانشگاه تهران گفت: انقلاب اسلامی به همان اندازه که سبک زندگی مردم را تغییر داد و اصلاح کرد، بیش از آن نوع نگاهشان را نسبت به کل هستی و زندگی‌شان متفاوت کرده است.

انقلاب اسلامی ایران سبک زندگی مردم را تغییر داد

به گزارش قدس آنلاین، فروغ نیلچی‌زاده مدرس حوزه و دانشگاه در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس گفت: مردم از هر قشر و گروه و هر نوع نگاه نسبت به زندگی اما در اصل اسلام و وفاداری به ولایت به صورت متحد از 4 نسل مختلف؛ نسل اول تا نسل چهارم انقلاب همه با هم، زنان و مردان سالخورده‌ای که سنی از آنها گذشته، میانسالان و جوانان یک حرف ویژه و شعار واحدی دارند و آن این است که خواهان مذاکره‌ای همراه با عزت هستند که ما را در مسیر انقلاب نگه دارد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به همان اندازه که سبک زندگی مردم را تغییر داد و اصلاح کرد بیش از آن، نوع نگاهشان را نسبت به کل هستی و زندگی‌شان متفاوت کرده است و این حضور یک حضور مقتدرانه است که به طور مشخص اطاعت از حکم رهبری به شمار می‌رود.

نیلچی‌زاده تصریح کرد: با این نگاه افراد مختلف، حرف اول و آخرشان این است که ما پشت‌سر ولایت هستیم و نگاه ولایت برای ما اصیل‌ترین نگاه به انقلاب و اسلام است و به همان تناسب آمادگی داریم از فرمان مقام معظم رهبری اطاعت کنیم حتی اگر تحریم‌ها شدیدتر شود.

وی در پایان گفت: دولت‌های گوناگون آمده‌‌اند و رفته‌اند و تلاش کرده‌اند با شیوه‌های خودشان به نظام کمک کنند اما ماندگارترین نگاه در هر زمان، نگاه ولایت است که سعی کرده‌اند اگر افرادی در بدنه حکومت، اندکی به مسیرهای متفاوت رفته‌اند آنها را به مسیر مستقیم بازگردانند و این مسئله قطعاً از چشم مردم به دور نخواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.