هيات داوران بخش سينما حقيقت سي و سومين جشنواره بين المللي فيلم فجر برگزيدگان اين بخش را معرفي کردند.

برگزيده جشنواره جايزه اش را به سردار سليماني اهدا کرد

به گزارش خبرنگار واحد مرکزي خبر؛ محمدعلي شعباني براي بخش پژوهش فيلم مستند «سمفوني استيضاح» حايز رتبه نخست شد.

اين هنرمند پس از دريافت جايزه خود گفت: از هيات محترم داوران و انتخاب تشکر مي کنم که فيلم من را ديدند، از پژمان لشکري پور که با صبر او اين فيلم ساخته شد نيز تشکر مي کنم. شعباني که تي شرت "من پيامبر را دوست دارم" بر تن داشت افزود: خوشحالم با اين لباس که نام مقدس پيامبر اعظم روي آن نوشته جايزه خود را مي گيرم.

برنده بخش پژوهش سينما حقيت افزود: اين جايزه را پيشکش مي کنم به مردي که پرچم پيامبر اعظم را در دست گرفته يعني حاج قاسم سليماني اهدا مي کنم.

شعباني با لباسي مزين به نام محمد رسول الله روي سن حاضر شد و از حضار خواست حاج قاسم سليماني را تشويق کنند.

مهدي گنجي براي فيلم «من مي‌خوام شاه بشم» بعد از دريافت جايزه بيان کرد: خيلي خوشحالم امروز در کنار شما اين جايزه را مي گيرم از همه مستندسازاني که در چند سال گذشته با سختي بسيار فيلم مستند ساختند، تشکر مي کنم. کساني که فيلم هاي آن ها را نديده‌ايد.

همچنين با توجه ويژه به فيلم آتلان به کارگرداني و تهيه کنندگي معين کريم الديني، ديپـلم افتـخار بهترين «کـارگرداني سينما حقيقت» به محمد کارت براي فيلم «بختک» اهداء شد. فرشاد افشين‌پور براي تصويربرداري فيلم «سفر به آماداي»فرشاد افشين پور گفت: دوست دارم يک روز سيمرغ بهترين فيلم را بگيرم، مي خواهم اين جايزه را به دکتر سرافراز رييس سازمان صدا و سيما تقديم کنم چرا که اين تنها فيلمي بود که به عنوان نماينده سازمان صدا و سيما حضور دارد.

تنديس بلورين بهترين فيـلم سينما حقيقت به معين کريم الديني براي تهيه کنندگي و کارگرداني فيلم «آتلان» اهدا شد.

مهرداد اسکويي مستندساز ايراني در مراسم معرفي برگزيدگان بخش مستند جشنواره فجر با حضور روي سن ضمن تشکر و قدرداني از وزير ارشاد و معاونت سينمايي و همه کساني که براي اين جشنواره زحمت کشيده اند گفت: امروز يکي از ما حال خوبي ندارد و او زاون قوکاسيان است.وي ادامه داد: اميدوارم سينما و معاونت سينمايي توجه ويژه اي به قوکاسيان کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.