عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به خانم ابتکار پیشنهاد می‌کنم که اگر توان کار کردن ندارد از ریاست سازمان محیط زیست استعفا دهد.

خانم ابتکار اگر توان کار کردن ندارید استعفا دهید/به خاطر مردم اهواز می‌شد زمینی به خوزستان آمد
به گزارش قدس آنلاین ،سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس،‌ با اشاره به شرایط نامساعد آب و هوایی استان خوزستان گفت: بعد از مدت‌ها ما شاهد حرکت جدیدی در دولت برای رسیدگی به وضعیت ریزگردها در استان خوزستان هستیم که آن هم به میمنت دستور مقام معظم رهبری برای رسیدگی به این امر صورت گرفته است.

وی افزود: هرچند وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور برای رسیدگی به شرایط ریزگردها در استان حاضر شده اما ما انتظار داشتیم که رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست نیز در استان حضور پیدا کند که وی به دلیل کنسل شدن پرواز در استان حضور پیدا نکرد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان اضافه کرد: خانم ابتکار می‌توانست به خاطر مردم استان خوزستان و به خاطر تمام کسانی که در اینجا تنفس برای آنها مشکل است به صورت زمینی و حتی با قطار به خوزستان بیاید اما گویا رنج سفر برای خانم ابتکار خیلی مشکل است.

حسینی اظهار داشت: من به خانم ابتکار پیشنهاد می‌کنم که اگر توان کار کردن ندارد از ریاست سازمان محیط زیست استعفا دهد و در منزل برای خانواده خود غذا بپزد و این بهتر از آن است که نتواند به وظایف خود در سازمان محیط زیست عمل کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع- د IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    بجز وزير بهداشت همه آقايان بايد به خانه هاي خود بروند اين تنها خدمتي است كه به مردوم مي كنند
  • کارمند سازمان حفاظت محیط زیست IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    با سلام مدیرانی که حاضر به شنیدن نقد های کارمندان خود در سازمان حفاظت محیط زیست نیستند چگونه دم از شنیدن صدای مردم میزنند؟این سازمان هیچ آمار دقیقی نمی تواند ارايه دهد و ما شاهد حرکتهای نمایشی جهت مثیت جلوه دادن عملکرد این سازمان مریض هستیم، متاسفانه همواره بهانه نظارتی بودن سازمان دستاویزی برای شانه خالی کردن از ماموریت و رسالت سازمان بوده است و در هر عارضه ای مسولان فوق درخواست بودجه بیشتر میکنند، در حالیکه مشکل در مدیریتی می باشد که برای اهداف نمایشی و سیاسی کاریهای جناحی با پرخوری های منابع مالی و زمانی به لختی رسیده است که محصول و درآمد آنرا مشاهده میکنیم.