وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در پیشبرد سیاست داخلی و خارجی ما نیاز به وحدت داریم، گفت: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره مسئله هسته‌ای بزرگترین پشتوانه برای تیم مذاکره کننده است.

برای پیشبرد سیاست داخلی و خارجی نیاز به وحدت داریم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، عباس آخوندی دیروز چهارشنبه 22 بهمن در حاشیه راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز، گفت:‌ این انقلاب از دل مردم بلند شد و همچنان متکی به نیروهای مردمی است و خوشبختانه حضور مردم نشان می‌دهد این انقلاب پیوند استراتژیک خود را با مردم حفظ کرده و می‌کند.

 آخوندی با بیان اینکه در پیشبرد سیاست داخلی و خارجی ما نیاز به وحدت داریم، ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از وحدت و یکپارچگی آنها دارد.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر اجماع ملی برای پیشبرد اهداف انقلاب است. مردم همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند و از این آرمان خود دست برنخواهند داشت.

وی درباره آثار این راهپیمایی، اظهار داشت: این راهپیمایی در پیشبرد اهداف نظام موثر است چراکه ما چه در عرصه سیاست داخلی و چه در عرصه سیاست خارجی نیاز به وحدت داریم و این راهپیمایی بیانگر اجماع ملی برای پیشبرد اهداف انقلاب است.

آخوندی فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره مسئله هسته‌ای را بزرگترین پشتوانه برای تیم مذاکره کننده کشورمان عنوان کرد و گفت: به نظرم فرمایشات مقام معظم رهبری در روند مذاکرات تاثیرگذار است ایشان استراتژی مذاکرات را تایید کردند و نشان دادند مذاکرات در کنترل ایشان است و همه چیز با نظارت ایشان انجام می‌شود.

وی افزود: ما معتقدیم مذاکرات می‌تواند به خوبی به پیش برود و مطابق نظرات مقام معظم رهبری به یک اجماع و توافق دست یابد.

آخوندی بیانات اخیر مقام معظم رهبری را بزرگترین پشتوانه تیم مذاکره کننده هسته ای عنوان و خاطرنشان کرد: سخنان ایشان نشان داد تیم مذاکره کننده،‌ اهداف و استراتژی مذاکره مورد تایید معظم له است و کار با هدایت ایشان پیش می‌رود.

وزیر راه در پایان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پشتوانه انقلاب،‌ سیاست خارجی و نشانه تبعیت از مقام معظم رهبری عنوان کرد

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.