۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 264950

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي شهرستان مرند از دستگيري يک نفر سارق و کشف 7 فقره سرقت ساختمان هاي نيمه کاره و خانه باغ خبر داد.

دستگيري سارق اماکن خصوصي در مرند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علي طاحوني گفت: با وصول پرونده سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره و خانه باغ در حوزه استحفاظي شهرستان موضوع شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار عوامل انتظامي شهرستان و پليس آگاهي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: عوامل آگاهي اين شهرستان با همکاري ماموران انتظامي کلانتري ها با بررسي صحنه جرم و پس از يك سري اقدامات پليسي و اطلاعات بدست آمده و بررسي شيوه و شگردهاي سرقتهاي صورت گرفته و انجام يک سري تحقيقات محسوس و نامحسوس ، سارق سابقه دار و حرفه اي با هويت معلوم را شناسايي و دستگير نمودند.

وي اظهار داشت: سارق بعد از دستگيري و انتقال به پليس آگاهي مورد بازجويي قرار گرفته در تحقيقات بعمل آمده به چندين فقره انواع سرقت شامل سرقت از ساختمانهاي نيمه کاره و خانه باغ ها اعتراف که با بازسازي صحنه هاي جرم تمامي سرقتها مورد تائيد قرار گرفت .

 سرهنگ طاحوني در آسيب‌شناسي جرم‌هاي صورت گرفته تو سط متهم را اعتياد وي به مواد مخدر و عدم توجه مالباختگان به هشدارهاي پليسي  دانست.

فرمانده انتظامي شهرستان مرند با اعلام اينکه سارق دستگير شده با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي گرديد از شهروندان خواست در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوريتهاي پليس 110اعلام و در صورت داشتن هر گونه انتقادات و پيشنهادات و شکايات و تقديرات از عملکرد پليس مراتب را با سامانه 197 در ميان بگذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.