۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 265050

قدس آنلاین:با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان "مرودشت" استان فارس سارق ترانس برق دستگیر و 6 فقره سرقت سیم، کابل و تجهیزات از وی کشف شد.

سارق کابلهای برق ،دچار برق گرفتگی شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ "علی شیبانیان" در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت چند ترانس برق از زمین های کشاورزی روستاهای اطراف شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي افزود: تلاش ها جهت یافتن سرنخ هایی از این سرقت ها با بکارگیری تدابیر خاص پلیسی، اقدامات امنیتی و فعال نمودن تیم های گشتی پلیس آگاهی با همکاری سایر پلیس های تخصصی هم چنان ادامه داشت تا اینکه ماموران از یک مورد برق گرفتگی که مصدوم به بیمارستان انتقال شده بود، با خبر شدند.

وی ادامه داد:  ماموران بلافاصله در بیمارستان حاضر و مشاهده نمودند فرد مصدوم به علت شدت سوختگی ناشی از برق گرفتگی فوت نموده است که همراه وی را دستگیر  و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ "شیبانیان" تصریح کرد: در بازجویی های فنی و پلیسی از فرد دستگير شده 6 فقره سرقت ترانس،  سیم و کابل برق از وی کشف و اظهار داشت: به همراه فرد فوت شده در حال سرقت ترانس برق بودیم که بر اثر برق گرفتگی وی دچار مصدومیت شدید شد و او را به بیمارستان منتقل کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در پایان به کشاورزان و صاحبان اراضی توصیه كرد:  برای آنکه طعمه سرقت نشوند، بر روی تجهیزات ترانس برق زمین و مزارع خود حفاظ محکم و مورد اطمینان نصب نمایند و سعی کنند در طول شبانه روز به دفعات از آن سرکشی و بازدید کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.