رییس دیوان عدالت اداری کشور گفت: ماهانه 10هزار پرونده وارد دیوان عدالت اداری می شود و به همین میزان از پرونده های موجود رسیدگی و مختومه می شود.

ماهانه 10 هزار پرونده وارد دیوان عدالت اداری می شود

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین'محمد جعفر منتظری' روز سه شنبه در حاشیه ورود رییس قوه قضاییه به خرم آباد در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه ورود این تعداد پرونده به دیوان عدالت اداری باعث طولانی شدن روند رسیدگی می شود، افزود: برای کاهش پرونده های ورودی، دیوان عدالت اداری میزان پاسخگویی ها و افزایش تعامل را در دستور کار دارد.

وی اضافه کرد: 50 درصد از پرونده های ورودی به دیوان به خاطر نبود موضوعیت شکایت رسیدگی نمی شود.

رییس قوه قضاییه پس از ورود به لرستان از طریق فرودگاه خرم آباد، با حضور در گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

آیت الله آملی لاریجانی، در این سفر دو روزه، مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان لرستان را در دستور کار دارد.

رییس قوه قضاییه را در این سفر مسئولان عالی قضایی و روسای سازمان های تابعه دستگاه قضایی همراهی می کنند.

آیت الله آملی لاریجانی در این سفر افزون بر بررسی مسایل قضایی لرستان و آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری استان در کنگره بزرگداشت برادران شهید رحیمی حضور می یابد و دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، جانبازان، روحانیون و ایثارگران و دیدار با نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان از برنامه های دیگر رییس دستگاه قضاست.

در این سفر، تعدادی از مسوولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه با حضور در شهرستانها و مساجد مرکز استان با مردم ،قضات، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستانهای استان نیز دیدار می کنند و به بررسی مشکلات قضایی مناطق می پردازند.

در پایان این سفر دو روزه، جلسه مسئولان عالی قضایی نیز در استان لرستان تشکیل می شود و مسئولان عالی قضایی به بررسی مسایل و مشکلات قضایی استان می پردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.