معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت‌احوال کشور از صدور کارت ملی هوشمند برای تمام ایرانی‌های واجد شرایط ظرف چهار سال آینده در صورت تامین اعتبار خبر داد.

صدور کارت ملی هوشمند برای تمام ایرانی‌ها ظرف 4 سال آینده

حمید پارسایی در گفت‌وگو باایسنا،با اشاره به شروع صدور طرح کارت ملی هوشمند در کشور از سه سال پیش اظهار کرد: سال گذشته استان قم به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب شد و از اواخر سال گذشته و نیز سال جاری این طرح در تمام استان‌های کشور به اجرا درآمد.

وی با اشاره به دریافت یک میلیون و 600 هزار درخواست صدور کارت ملی هوشمند در سطح کشور اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و 300 هزار کارت ملی هوشمند در سطح کشور صادر شده و قطعا روند صدور کارت در سال آینده رشد چشمگیری خواهد داشت.

به گفته معاون سازمان ثبت احوال، در صورت تامین اعتبار طبق آیین نامه طرح، ظرف چهار سال آینده برای تمام ایرانی‌های واجد شرایط کارت ملی هوشمند صادر می‌شود.

پارسایی در خصوص زمان کاربردی‌کردن این کارت‌ها نیز اظهار کرد: کاربردی شدن این کارت‌ها شروع شده و در دهه فجر امسال کارت‌های ملی هوشمند برای کارمندان سازمان ثبت احوال کاربردی شد و تدریجا برای سایر دستگاه‌ها نیز کاربردی‌شدن آن انجام می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.