قدس آنلاین:قائم مقام كميته امداد امام خميني (ره)خراسان شمالی از برپایی شور نیکوکاری در یک هزار و ۱۰۰ پایگاه در استان خبر داد.

کمیته امداد یک هزار و100 پایگاه به مناسبت شور نیکوکاری برگزار می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،محمد علی اکبریانی خاطر نشان کرد: جشن نیکوکاری امسال از 13 لغایت 15 اسفندماه در سراسر استان برپا می‌شود.

وی این تعداد پایگاه را شامل پایگاه‌های ثابت و سیار دانست و افزود: از این تعداد 800 پایگاه در مدارس، 106 پایگاه در روستاها، 67 مورد در مساجد برپاشده و 52 پایگاه نیز در سطح میدان‌هاشهرستان ها و 13 پایگاه به‌صورت سیار فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود مردم در شورنیکوکاری امسال، بیش از پنج میلیارد و 200 میلیون ریال به نیازمندان و ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کنند.

اکبریانی با اشاره به میزان کمک‌های مردم در جشن نیکوکاری سال گذشته اعلام کرد: پیش‌بینی ما جمع‌آوری کمک چهار میلیارد و 300 میلیون ریالی از سوی مردم استان بود که مردم در همان ایام بیش از هفت میلیارد و 114 میلیون ریال به نیازمندان این نهاد کمک کردند.

وی گفت:با توجه به همزمان شدن این جشن با ایام فاطمیه شعار امسال با عنوان اكرم فاطمی ، همبستگی اجتماعی و شور نيكوكاري نام گذاري شده است که برنامه‌هاي خاصي نيز به صورت روز شماراجرا مي شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.