مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرک مهرگان به قزوین سفر می کند.

وزیر راه و شهرسازی به قزوین سفر می کند

به گزارش قدس آنلاین، حامد مانی فر در گفتگوی با خبرنگار مهر گفت: استان قزوین روز شنبه دوم اسفندماه میزبان وزیر راه و شهرسازی است و چند طرح با حضور وزیر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: استان قزوین در زمره مناطقی است که یکی از بزرگترین طرح های مسکن مهر کشور را اجرا کرده و به دلیل حجم عملیات اجرایی در هر دوره تعدادی از واحدهای تکمیل شده به مردم واگذار می شود.

مانی فر تصریح کرد: با آماده شدن واحدهای مسکن مهر در شهرک مهرگان روز شنبه در مراسمی با حضور دکتر آخوندی شاهد بهره برداری از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر خواهیم بود و جمع دیگری از شهروندان صاحب سرپناه خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین بهره بر داری از سالن ورزشی چند منظوره و دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرک مهرگان باحضور وزیر راه و شهرسازی آغاز خواهد شد.

این مسئول اظهارداشت: همچنین در صورت مساعد بودن شرایط جوی وزیر راه و شهرسازی از پروژه ساخت جاده قزوین، الموت به تنکابن هم بازدید خواهند کرد.

به گفته مانی فر شرکت در جلسه شورای تامین مسکن از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین است.

وی اظهارامیدواری کرد با سفر وزیر راه و شهرسازی ضمن ارائه گزارش هایی از روند اجرای طرخ های راه و مسکن زمینه مساعدت وزیر محترم برای تسریع در پروژه های مهم و ملی استان فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.