پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین-ایلام: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: 15 اسفندماه جاری آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن کریم در ایلام برگزار می شود.

15 اسفندماه؛ آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن کریم در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام،حجت الاسلام حسن شهیدی با بیان اینکه این آزمون سومین آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن کریم است و همزمان با سراسر کشور و ویژه خواهران و برادران در مناطق مختلف استان برگزار می شود، اظهارداشت: شرکت کنندگان در این آزمون در رشته های حفظ ترتیبی و موضوعی قرآن کریم که رشته موضوعی در قالب 120، 150 و 300 آیه برگزار می شود، با هم رقابت می کنند.

وی با اشاره به اینکه آزمون همزمان با سراسر کشور ساعت 30/8 صبح روز جمعه 15 اسفند ماه برگزار می شود، افزود: مرحله شفاهی این طرح نیز از امروز 2 اسفند ماه آغاز و تا روز 14 اسفند نیز ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با بیان اینکه شرکت کنندگان در این طرح در قالب 120 کلاس آموزشی و با حضور 120 مربی حفظ قرآن کریم در حال تربیت در دوره مذکور هستند، خاطر نشان ساخت: این طرح به صورت دوره 4 ساله توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری در حال اجراست.

حجت الاسلام حسن شهیدی به اعطای گواهینامه طرح حفظ برای شرکت کنندگان و حافظان قرآن کریم اشاره کرد و بیان داشت: این اداره کل تاکنون موفق شده بیش تر از تعهدات خود نسبت به تربیت حافظان قرآن کریم در این استان اقدام کند و خوشبختانه استقبال نوجوانان و جوانان برای شرکت در دوره های این طرح کم نظیر بوده است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.