مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت:مهلت ثبت نام مجدد برای شرکت در آزمون سراسری سال 1394 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تمدید شد.

مهلت ثبت نام در آزمون سراسری بار دیگر تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین حسین توکلی صبح دوشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: آن دسته از داوطلبان متقاضی که تاکنون موفق به ثبت نام در آزمون سراسری نشده اند می توانند از 17 تا 20 اسفندماه جاری برای ثبت نام به سایت www.sanjesh.org مراجعه و اقدام کنند.


وی خاطرنشان کرد که به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری 94 برای دوره های روزانه نوبت دوم(شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی پیام نور، موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و دانشگاه فرهنگیان که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده اند و یا به هر دلیلی دیگر نتوانسته اند نسبت به ثبت نام برای شرکت در این آزمون اقدام کنند، مهلت مجدد ثبت نام در نظر گرفته شده است.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبان یاد شده ضرورت دارد با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام زمان مجدد ثبت نام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد که از روز گذشته (سوم اسفند ماه 93) بر روی سایت سازمان قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش امروز(دوشنبه چهارم اسفند 93) و هفته آینده 11 اسفندنیز منتشر می شود، برای ثبت نام در مهلت مجدد درنظر گرفته شده اقدام کنند. 

توکلی خاطرنشان کرد تا پایان مهلت ثبت نام قبلی (تا دوم اسفند ماه 93) در مجموع 848 هزار و 428 نفر داوطلب در آزمون سراسری در کنکور سراسری سال 94 ثبت نام کرده اند. 

پیش تر ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری 19 تا 28 بهمن ماه جاری اعلام شده بود که این ثبت نام تا ساعت 24 روز شنبه دوم اسفندماه تمدید شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.