شهردار تبریز گفت: روند تحول شهر تبریز، با تصویب بودجه سال 94 شتاب می‌گیرد

روند تحول شهر تبریز، با تصویب بودجه سال 94 شتاب می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی بررسی و تصویب لایحه بودجه سال 94 شهرداری تبریز را در وقت مقرر و قانونی، نشان‌دهنده اهتمام مشترک شهرداری و شورای اسلامی شهر دانست و گفت: روند تحول شهر تبریز با برخورداری از پشتوانه هدایت، حمایت و نظارت شورای اسلامی شهر، استمرار خواهد داشت.

وی پس از تصویب بودجه 2850 میلیارد تومانی سال 94 ضمن تقدیر از شورای اسلامی شهر تبریز در بررسی و مطالعه بودجه اظهار داشت: مباحث‌عنوان شده از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر، در ابعاد و نظرگاه‌های مختلف، محورهای ارزشمندی است که قطعا در حوزه‌های اجرایی مورد توجه شهرداری تبریز خواهد بود.

وی تاکید کرد: همچنان که بارها تاکید کرده‌ایم هویت خود را از شورا می‌دانیم و مصمم هستیم تا سال آینده نیز برنامه‌های اجرایی خود را با هدایت، حمایت و نظرات شورا، پیش ببریم.

نجفی در ادامه با اشاره به محتوای کلی بودجه سال 94 گفت: روند پرشتاب پروژه‌های عمرانی سال آینده، همچون سال گذشته با برخورداری از نیازهای مطالعاتی و طبق زمان‌بندی‌ها و اولویت‌بندی‌های منسجم، پیگیری خواهد شد.

شهردار تبریز اضافه کرد: زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها ضرورتی است که مورد تاکید اعضای شورا بوده و با تقویت امکان نظارت، نقش کارساز در مدیریت زمان، هزینه و تحقق شاخص‌های اقتصاد مقاوتی خواهد داشت.

شهردار تبریز، در بخش دیگری از سخنان خود، اجرای برنامه‌های مدون روسازی و آسفالت را از محورهای مهم بودجه سال آتی عنوان کرد و افزود: رفع معضلات روسازی و آسفالت همواره از مطالبات بحق شهروندان است؛ در این راستا، با برنامه‌ریزی‌ها و نیازسنجی‌های صورت‌گرفته، سال آینده شاهد تغییر جدی در آسفالت شهر خواهیم بود.

صادق نجفی در ادامه به اهتمام فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مدون فرهنگی و هنری با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط فرهنگی، سال آینده نیز مورد توجه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز خواهد بود.

وی تاکید کرد: سعی خواهیم کرد با استمرار هماهنگی و تعامل با بخش‌ها و دستگاه‌های متعدد اجرایی شهر و استان، شتاب و تاثیرگذاری حوزه ای اجرایی را بیشتر کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.