حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و امام جمعه موقت قم با صدور پیامی از سفر حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان قم قدردانی کرد.

قدردانی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از رییس جمهوری

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و امام جمعه موقت قم با صدور پیامی از سفر حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان قم قدردانی کرد.

در این پیام که روز شنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، خطاب به رییس جمهوری آمده است: سفر پر برکت هیات دولت به شهر مقدس قم، دیدار با مراجع معظم تقلید، علمای اعلام و مردم شهید پرور این شهر و نیز افتتاح چندین پروژه ملی برای رفاه حال مردم، موجب مسرت فراوان شد.

این پیام می افزاید: بی تردید، خدمت به مردم شهر بصیرت و جهاد که از نخستین پیروان نهضت پر برکت امام خمینی (ره) و از مدافعان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری آیت الله العظمی خامنه ای بوده اند، افتخاری بزرگ است.

در این پیام گفته شده است: بدین وسیله از زحمات جناب عالی و دست اندرکاران این سفر بویژه استاندار قم تشکر می کنم و برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همه این تلاشها مورد رضایت حضرت ولی عصر (عج) قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت چهارشنبه هفته گذشته به قم سفر کرد و مورد استقبال باشکوه مردم متدین و انقلابی این شهر قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.