قدس آنلاین : مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: تعدادی از کتابخانه‌های اصفهان در تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی هستند.

درب کتابخانه‌های اصفهان در نوروز 94 به روی علاقمندان باز است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حامد نظری افزود: ایام نوروز به علت نزدیک بودن به کنکور سراسری بهترین زمان برای مطالعات محصلان است، اما تعطیلات عمومی و بسته بودن کتابخانه و سالن‌های مطالعه و رفت و آمد زیاد در منزل این زمان مطالعه را از آنها می‌گیرد.
وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در روزهای تعطیل ۲۹ و ۳۰ اسفندماه و یکم تا چهارم فروردین سال آینده که تعطیلی رسمی است ۵ سالن مطالعه در سطح استان خدمت رسانی می‌کنند و علاقمندان می‌توانند از خدمات آنها در این چند روز استفاده کنند.
نظری با اشاره به اینکه بعد از ایام تعطیل رسمی نوروزی تمام کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه استان باز و آماده خدمت رسانی است، تاکید کرد: تمام شهروندانی که عضو یکی از سالن‌های مطالعه در استان هستند می‌توانند در این چند روز از این سالن‌ها استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه ساعت کاری این مجموعه‌ها از ۸ تا ۱۳:۳۰ است، افزود: این اقدام در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای آن دسته از شهروندان که در این ایام نیاز به خدمات کتابخانه‌ای دارند انجام می‌شود.
گفتنی است؛ اسامی، آدرس و شماره تماس کتابخانه‌هایی که در تعطیلات نوروزی خدمت رسانی می‌کنند به شرح زیر است:
کتابخانه المهدی واقع در خیابان مسجد سید ابتدای خیابان طیب. شماره تماس: ۳۲۲۰۴۰۲۵
کتابخانه میر داماد و حقوق شهروندی،واقع در چهار راه شیخ صدوق، ابتدای خیابان شهید نیکبخت . شماره تماس: ۳۶۶۲۱۱۰۰
کتابخانه صفارزاده، واقع در خیابان گاز، خیابان فجر، میدان فتح، ابتدای خیابان شهید آیت. شماره تماس: ۳۵۸۱۶۳۲۲
سالن مطالعه احسان، واقع در خیابان جی، محله کرد آباد، کوچه مخابرات. شماره تماس: ۳۵۲۹۵۲۲۴

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.