۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 269205

مدیران تابع مرکز امور نمایشی سیما منصوب شدند. همچنین مدیر جدید گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما منصوب شد.

انتصاب چند مدیر جدید در حوزه سریال
به گزارش ایسنا، محمودرضا تخشید در احکام جداگانه‌ای برخی از مسئولان و مدیران مرکز امور نمایشی سیما را معرفی کرد.

طبق احکام صادره، عباس نعمتی به عنوان مشاور رئیس مرکز امور نمایشی سیما معرفی شد.

در این حکم آمده است: با توجه به اهمیت تولیدات نمایشی و جذابیت این قالب برای مخاطبان انتظار می‌رود با تعامل سازنده با برنامه‌سازان خلاق، هنرمند و متعهد و کمک و یاری در طرح و برنامه این مرکز در بالا بردن کیفیت برنامه‌های نمایشی و تعمیق مولفه‌های دین، اخلاق، آگاهی و امید اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

همچنین رئیس مرکز امور نمایشی سیما مرتضی حسیبی طاهری را به عنوان مشاور اجرایی و مدیر دفتر رئیس مرکز امور نمایشی سیما منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به ابلاغ ساختار جدید و ماموریت های مرکز انتظار دارم ضمن ارتباط مثبت و سازنده همراه با جدیت و برنامه ریزی با تمامی مدیران و همکاران محترم مرکز امور نمایشی سیما اهتمام شایسته ای بر ارتباط مستمر و تعامل با مدیران گروه های فیلم و سریال شبکه های سیما داشته باشید.

همچنین محمودرضا تخشید سعید ملیح را به عنوان مدیر طرح و برنامه این مرکز معرفی کرد.

در حکم صادره برای وی آمده است: با توجه به جایگاه ویژه و اهمیت عملکرد این مدیریت در به ثمر نشستن تلاش گروه های فیلم و سریال شبکه ها و همچنین گروه های تولیدی مرکز انتظار است علاوه بر انجام شرح وظایف مصوب سازمانی در برگزاری منظم جلسات طرح و برنامه نمایشی توجه ویژه داشته باشید.

***

محمودرضا تخشید رئیس مرکز امور نمایشی سیما، در حکمی مهدی روشن روان را به عنوان مدیر جدید گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما منصوب کرد.

در متن حکم صادره آمده است: نظر به دانش، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه برنامه های نمایشی و با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مدیر محترم شبکه، به موجب این حکم به عنوان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما منصوب می شوید.

با توجه به اهمیت تولیدات نمایشی شبکه و جذابیت این قالب برای مخاطبان انتظار می‌رود با تعامل سازنده با مدیر محترم شبکه پنج سیما و استفاده از برنامه‌سازان خلاق و هنرمند ضمن بالا بردن کیفیت برنامه های نمایشی در تعمیق مولفه‌های دین، اخلاق، آگاهی و امید اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

وظیفه خود می‌دانم از خدمات ارزنده جناب سید علی اکبر محمودی مهریزی در طول تصدی مدیریت این گروه صمیمانه تشکر کنم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.