قدس آنلاین : جشن پایانی جشنواره شبکه های اجتماعی شکوفا در سالن همایش های مجموعه فرهنگی و دیدنی کاخ نیاوران سه شنبه 12 اسفند ماه برگزار شد.

جشن پایانی شبکه های اجتماعی جشنواره شکوفا برگزار شد

به گزارش خبرنگار ما، در این جشن که سعید کارگران معاون اجتماعی وفرهنگی احسان شامل مدیربرنامه ریزی شهرداری  منطقه یک تهران حضور داشتند، حمید ضیایی پرور دبیر علمی کانون وبلاگنویسی و شبکه های اجتماعی جشنواره شکوفا گفت: جشن پایانی شبکه های اجتماعی شکوفا درحالی برگزار می شود که پیش از آن در تاریخ ۲۵ بهمن ماه، طی مراسمی برگزیدگان بخش وبلاگنویسی معرفی شده بودند.

دبیر جشنواره شبکه های اجتماعی شکوفا با اشاره به معرفی ۱۵ نفر به عنوان برگزیدگان شبکه های اجتماعی در جشنواره شکوفا تصریح کرد: در مجموع این بخش از جشنواره شکوفا (نفرات اول :مجید عابدینی.محمد علی ربانی. محبوبه هاشمی نزاد.)

نفرات دوم:سید حسین قوامی، سد حجت سید وکیلی،.یحیی نعمتی. رضا کریمی. یوسف حسین علی زاده. سید فرزاد سید عربی.محمدسرایلو.سید مسعود میر مجربیان.مهدی قاسمی روچی به عنوان دارنده بهترین شبکه های اجتماعی برگزیده شدند.

سعید کارگران معاون اجتماعی شهرداری منطقه یک تهران که میزبانی از جشنواره وبلاگنویسی و شبکه های اجتماعی شکوفا را به عهده داشت، با بیان اینکه از همین فردا کلید برگزاری جشنواره شکوفا ۴ در منطقه یک شهرداری زده می شود، اظهار کرد: منطقه یک در نظر دارد ساختمان ویژه ای به صورت مجزا ظرف مدت کمتر از یک سال به بخش های مختلف شکوفا اختصاص پیدا کند.

وی با تاکید بر همه گیر شدن شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره شهروندان گفت: این روزهای با پیشرفت تکنولوژی استفاده از شبکه های اجتماعی به خصوص آنهایی که از طریق گوشی موبایل در دسترس هستند، بسیار همه گیر شده و شهروندان با کاربری های گوناگون از آنها استفاده می کنند.

کارگران با برشمردن یکی از مزیت های شبکه های اجتماعی تصریح کرد: ساده شدن زندگی و همچنین امکان ارتباط و تبادل اطلاعات مورد نیاز یکی از خصوصیات شبکه های اجتماعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.