پیشنهاد سردبیر

ساری – خبرنگار قدس آنلاین : مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: به توجه به در پیش بودن ایام نوروز ، حضور مسافران و گردشگران در مازندران و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها 300 راهدار در جاده‌های این استان مستقر می‌شوند.

300 راهدار در جاده‌های مازندران مستقر می شوند

حیدر نوروزی با بیان اینکه این اداره‌ کل تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا مسافران نوروزی در آغاز سال جدید سفری کم‌خطر را تجربه کنند ، از استقرار 33 اکیپ راهداری با 300 راهدار در سطح محورهای ارتباطی استان خبر داد .

وی افزود : 18 راهدارخانه ثابت و هفت کانکس و چادر سیار راهداری در سطح محورهای استان آمادگی کامل برای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی و هموطنان را دارند .

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان نمود : به منظور ارتقاء سطح ایمنی، نظارت و کنترل در سطح محورهای استان و انجام به موقع و سریع در عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست انجام داریم .

نوروزی اضافه نمود : همچون سال‌های گذشته به منظور کنترل و نظارت بر گشت‌های راهداری ادارات تابعه با هدف برقراری ترافیک روان و ایمن ، گشت‌های ویژه نوروزی مجهز به سامانه GPS را در سطح چهار محور ارتباطی و شریانی خود شامل محورهای هراز، سوادکوه، کندوان و ساری - کیاسر اعزام می‌کنیم .

وی درباره بخشی از اقدامات ایمن‌سازی محورهای استان توسط این اداره‌ کل برای ایام نوروز، گفت: پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، نصب تابلوهای نمایش سرعت متغیر بسته به شرایط جاده ، نصب دوربین‌های نظارت تصویری ، نصب تابلوهای فلورسنتی برای آشکارسازی نقاط پر حادثه ، تقویت علائم افقی و عمودی  بهبود وضعیت حفاظ‌ها و نگهداری روشنایی محورها، ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، خط‌کشی و لکه‌گیری، شست‌وشو و ترمیم علائم، جمع‌آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محورها از جمله فعالیت‌هایی است که به‌ طور گسترده توسط راهداران پرتلاش در حال انجام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.