معتمدی: قدس ویژه خراسان - ناظر پولی بانک مرکزی در خراسان رضوی درباره سهمیه پول نو ویژه نوروز94 اظهار داشت: طی اواخر هفته گذشته نخستین بخش از سهمیه پول نوی استان شامل 9 میلیون برگ اسکناس از بانک مرکزی دریافت شد ...

توزیع بیش از 9 میلیون قطعه اسکناس نو در خراسان رضوی

 و بخش دوم سهمیه نیز با پیش‌بینی یک تا دو میلیون برگ اسکناس نو این هفته دریافت می‌شود.

زنده دل در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص برنامه‌های توزیع پول نو در استان افزود:بخشی از این اسکناسها به عنوان سهمیه در اختیار بانکهای استان قرار می‌گیرد تا طبق رویه هایی که دارند نسبت به توزیع آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه حدود سه میلیون برگ اسکناس نو شامل 5،2 و 10 هزارتومانی از این طریق در اختیار بانکها قرار می‌گیرد،اضافه کرد:بانکهای استان می‌توانند از روز سه شنبه هفته جاری نسبت به تحویل و دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

وی با اشاره به احتمال افزایش سهمیه بانکها تصریح کرد: یک میلیون برگ اسکناس نو از محل سهمیه دریافتی استان نیز در 170 خودپرداز ادارات به صورت 5 و 10 هزارتومانی  تا آخر هفته جاری قرار داده می‌شود.

ناظر پولی بانک مرکزی در خراسان رضوی ادامه داد: بخش دیگری از پول نو نیز در خودپردازهای شعب بانکهای منتخب بانک مرکزی در مشهد و شهرستانهای استان توزیع می‌شود که البته همکاری فرمانداری‌ها درشهرستانها ،روند توزیع پول نو بین مردم را تسهیل خواهدکرد.

وی با بیان اینکه دو میلیون و500 هزار برگ اسکناس نو از این طریق در اختیار مردم قرار می‌گیرد،گفت: مردم خراسان رضوی روزهای 25 تا 27 اسفند ماه می‌توانند به این شعب مراجعه و نسبت به دریافت پول نو از طریق خودپرداز اقدام کنند.

این مقام مسؤول بانکی در استان با بیان اینکه بزودی نام بانکهای منتخب برای توزیع پول نو اعلام می‌شود، خاطر نشان کرد: دو میلیون و 500 هزار برگ اسکناس نو نیز در مشهد از طریق خودپرداز شعب منتخب بانک مرکزی در روزهای یاد شده توزیع می‌شود.

زنده دل اذعان داشت:100 دستگاه خودپرداز در مشهد و همین شمار در شهرستانهای خراسان رضوی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای دسترسی آسانتر مردم به پول نو بخشی از اسکناسهای نو در برخی شعب منتخب بانک مرکزی به صورت دستی توزیع می‌شود.

این مقام مسؤول درباره حجم پول نویی که به شبکه پولی استان تزریق خواهد شد،گفت:با برنامه ریزی انجام شده حدود 70 میلیارد تومان اسکناس نو وارد شبکه پولی خراسان رضوی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.