۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵
کد خبر: 270547

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بعدازظهر دوشنبه در شیراز مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

ماجرای حمله به علی مطهری در شیراز چه بود؟
به گزارش ایسنا)، وی که روز دوشنبه برای انجام یک سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر سفر کرده بود، در فرودگاه شیراز با حمله حدود 50 نفر افراد ناشناس مواجه شد.

این افراد با چوب و سنگ به خودروی وی حمله کردند و اجازه عبور به خودرو را نمی‌دادند. مهاجمان همچنین شیشه‌های خودروی این نماینده مجلس را شکستند.

مهاجمان ناشناس که برخی از آنها سوار بر موتورسیکلت بودند، همچنین از اسپری گاز فلفل استفاده کردند که همین امر موجب اختلال تنفسی علی مطهری برای دقایقی شد.

مطهری که اصرار داشت مراسم سخنرانی‌اش در دانشگاه شیراز لغو نشود، با حمله این افراد، به سمت یکی از کلانتری‌های شیراز رفت و چند ساعت در آنجا منتظر ماند تا جو ملتهب بیرون از کلانتری آرام شود اما این آرامش برقرار نشد و در ادامه، بنا به درخواست استانداری فارس مراسم سخنرانی لغو شد. بدین ترتیب، مطهری به فرودگاه شیراز رفت و به تهران بازگشت.

بر اساس این گزارش، علی مطهری در این حمله آسیب جدی ندیده اما از ناحیه چشم دچار آسیب جزئی شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • و. IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    20 13
    ما ملت ایران هرچند صدامان به هیچ جا نمیرسد بار دیگراز دستگاه قضایی میخوایم جلوی داعش های ایرانی را بگیرند وفضای جامعه را نگذارن به فضای زمان شاه برگردد وهمچنین نیروهای اصیل ودربند زندان وحصر زبان وقلم وتصویر را آزاد نمایند تا جلوی افراطی گری این افراد گرفته شود
  • دبیر IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    27 11
    شهید مطهری وپسرش در قلب ملت جای دارد
  • امیرعلی IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    20 12
    عجبا؟؟؟؟؟؟؟این افراد ناشناس چه کسانی هستند که به این راحتی از ورود وسخنرانی بعضی افرادجلوگیری میکنند..آیا این افراد ناشناس را نمیتوان شناسایی کرد!!!! آیا اینها آشوبگر نیستند؟؟؟آیا اینها از روی قصد و غرض این کارها را انجام نمیدهند؟/؟وآیاهر کسی میتواند در هرجای کشور این گونه کارها را انجام دهد؟؟؟؟؟اما رسیدگی وپیشگیری بیشتر و حساس تر این موضوع قطعی ومهم به نظر می آید..
  • علی IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    12 5
    کلانتری به جای دستگیری این اوباش علی مطهری را قایم کرده واقعا مملکت قانونمند و عدالت برقرار است .این 50 نفر به جای سنگ انداختن و جلوگیری از سخنرانی بهتره برن اب رو اونجایی بریزن که میسوزه .بیت المال رو مفت میخورن کاری هم که ندارن گرفتاری هم ندارن معلومه باید اینجور جفتک بندازن
  • از طرف IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    2 1
    شما مردم چقدر ساده ايد اينها همه سياست است كه يكي را موافق مردم نشان بدهند ، بيشتر هوشيار باشيد
  • علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    1 2
    با تقدیم سلام به همگی ، شما اگر سایتهای معتبر و علمی را مطالعه بفرمایید، تعریف آزادی از نظر دانشمندان وخبرگان چه اسلامی و چه غیر اسلامی مشخص شده است و همه متفقا بر این باور هستند که آزادی بیان وعقیده تا موقعی که ضرر وزیانی به جامعه چه از نظر مالی و چه از نظر اخلاقی وارد نکند بدون اشکال است ، البته آنهم بایستی با احترام و سازنده باشد و هر کس میتواند نظر خودش را در جامعه اعلام کند ومنتظر جواب باشد ، متاسفانه ایشان اظهار عقیده نمیکنند حکم صادر میکنند ، آنهم با تعریفی که نفسشان از آزادی میکند که نه زبان فقه و اسلام است و نه نظر دانشمندان دیگر ،اسلام ایشان حتی آمریکایی هم نیست بلکه ناشی از نفس ایشان است زیرا در هیچ کشوری چنین آزادی وجود ندارد و نباید هم وجود داشته باشد ، نظرات ایشان عموما با نظرات آن فردی هم که در یک سایت با بیان دروغ و ایجاد تشویش در مردم بانکی را به ورشکستگی نزدیک کرد بسیار مشابه است ،
  • ابی IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    7 15
    چقد محبوب مردمه علی مطهری
  • ufn IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    1 4
    وای چه مظلوم:
  • علی IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    19 5
    پدرش بلی پسر خیر
  • ناشناس IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    11 0
    كشور ما به آرامش و همدلي نياز دارد نه ....
  • شیرازی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    9 17
    هرکی پاشو از گلیمش درازتر بکنه باید سرجاش نشونده بشه،حالا هرکی میخوادباشه!شهید مطهری در قلب ماست ولی این دلیل نمیشه که فرزندش علیه قلب ما باشه وبی تفاوت از کنارش بگذریم!
  • ضد محمود، ضد احمدی نژاد IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    7 9
    خوب مشخصه کار چه افرادی است اینها چماق بدستان و اوباش دولت منفور گذشته هستن که کم کم معاونان و وزراش بدلیل اختلاس ها و فساد های اداری و مالی به امید خدا سر از زندان درخواهند آورد و به امید روزی که محمود ... نژاد سر از زندان درآورد البته این آقا سال 88 با اون ... از دل مردم رفت ....
  • سعید IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    10 1
    ....بگذارید مردم حرف شون وبزنند وبعد تصمیم گیری کنند
  • ف IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    17 2
    چه کسی اسپری گاز فلفل دارد ؟
  • سيد هادي IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    5 20
    بايد گردن اين فتنه گر رو بشكنند
  • شیرازی اصیل IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    3 1
    من به عنوان یک شیرازی از دانشمند محترم جناب آقای دکتر مطهری عذر خواهی مینمایم و تاکید مینمایم در صورتی که شناسنامه های این افراد را روئیت کنید حتی یک نفر از اینان شیرازی نیستند
  • رها IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    3 0
    ضد احمدی نژاداز خدابترس اینقدر تهمت نزن تویه خانواده هم دزد پیدا میشه هم مومن از روز حساب بترس
  • ک IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    2 0
    وقتی اقایان در مجلس ان حرکت انجام دادند معلوم است که عده از انها تبعیت می کنند این حرکات به نفع کشور نیست
  • توسی IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    1 1
    متاسفم از افراط و تفریط در سیاست داخلی و جریانهای سیاسی مخالف ازادی بیان
  • پیراسته فر IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 1
    تازمانی که ماجرای حمله مهاجمان به رئیس مجلس،درمرکزجهان تشیع"قم"پیگیری وتنبیه نشوند،اوضاع بهترنخواهدشد. حتی قوه قضائیه بخودش زحمت نداده اطلاع رسانی کند"چی شد"پرتاب لنگه کفشها درحرم مطهر وپرتاب مهرهای نماز بسوی سخنران به کجاانجامید!صاحبان آن حنجره های متورم وافکارمتوهم چی شدند؟پشتشان به کجاگرم است!
  • بسیجی IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام این چند جمله حتماً راه گشاست بیانات رهبری در 1391/11/28 "این را هم عرض بکنیم؛ این حرفی که من امروز زدم و از بعضی از مسئولان و سران کشور گله‌گزاری کردم، موجب نشود که حالا یک عده‌ای راه بیفتند، بنا کنند علیه این و آن شعار دادن؛ نه، بنده با این کار هم مخالفم. اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌ای راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم. این کارهائی که در قم اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. آن کارهائی که در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. بارها به مسئولین و کسانی که میتوانند جلوی این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانی که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهی و مؤمنند، خب نکنند. میبینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است"
  • شیرازی IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    2 0
    این آقا و امثال ایشون هیچ جایگاهی در این شهرمقدس ومذهبی ندارن و بهنره هوس اومدن به اینجابه سرشون نزنه.برن جلوی خونه ی خودشون وبرای خونواده خودشان سخنرانی کنن!
  • من یک انقلابی هستم IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
    1 0
    پسر کو ندارد نشان از پدر نشاید که نامش نهند پسر