۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 270733

فرمانده پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به توقیف یک خودرو با خلافی هفت میلیون تومانی در یکی از محورهای مواصلاتی استان زنجان به رانندگان هشدار داد که با هرگونه تخلف که منجر به خطر افتادن جان سایر افراد شود به شدت برخورد می‌شود.

توقیف خودرویی با خلافی۷ میلیونی
سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با (ایسنا) منطقه زنجان، با اشاره به این مطلب، اظهارکرد: بی‌توجهی به قوانین باعث اعمال قانون می‌شود و با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم توصیه می‌کنیم افراد با طمانینه بیشتر رانندگی کنند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

وی با اشاره به توقیف یک خودرو با خلافی هفت میلیون تومانی، افزود: راننده این خودرو به علت عدم پرداخت به موقع خلافی‌ها در محور سلطانیه به زنجان توقیف شد و این در حالی‌است که این خودرو از سال ۸۹ تاکنون بیش از۱۵۰ تخلف را در محورهای مختلف کشور داشته ولی امروز تخلف این فرد از چشمان تیزبین ماموران راهنمایی و رانندگی استان دور نماند.

این مسئول با تاکید بر اینکه رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، چرا که پلیس با هیچ‌کس شوخی ندارد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد، افزود: برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی تردد خودروهای دارای تخلف بالای یک میلیون تومان جریمه در جاده‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده این خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.