پیشنهاد سردبیر

سینا حسینی : تساوی پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه  خانگی نفت مسجد سلیمان پیامدهای تلخی برای سرخپوشان پایتخت داشت.

 آنچه در رختکن سرخ ها گذشت

 از دست دادن امتیاز کامل این دیدار ومصدومیت گابریل باعث شد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی حسابی از بازیکنانش گلایه کند و آنها را با جملاتی تند سرزنش کند.

حمید درخشان که باورش نمی شد، امتیاز کامل را با تساوی عوض کرده بلافاصله پس از اتمام بازی بازیکنان را در رختکن حبس کرد تا با فریادهای پی در پی نارضایتی اش را به بازیکنانش نشان دهد. سرمربی پرسپولیس که به شدت برافروخته بود، در همان بدو سخنانش پیراهن پرسپولیس را برای برخی بازیکنان گشاد دانست و با کنایه برخی بازیکنان از جمله محمدرضا خانزاده را به شدت سرزنش کرد.

هرچند خبر رسمی و دقیقی از داخل رختکن به بیرون درز پیدا نکرد اما گفته می شود حمید درخشان در رختکن تمام بازیکنان را مورد خطاب قرار داده و آنها را به خاطر عملکرد ضعیف در جریان این بازی و عدم استفاده مناسب از موفقیت های به دست آمده سرزنش کرده اما در این بین برخی بازیکنان متهم اصلی از سوی درخشان معرفی بودند.  به عنوان مثال محمدرضا خانزاده یکی از بازیکنانی بود که مورد حمله سنگین  آقای سرمربی قرار گرفت. گفته می شود درخشان به وی ایراد گرفته که بزرگترین ضربه را به تیم وارد کرده است.

گویا درخشان در بین جملات انتقادی اش از سرمربی تیم ملی هم به دلیل انتخاب وی به عنوان بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی انتقاد کرده و تاکید داشته فکر می کنی چون بازیکن تیم ملی هستی خیلی بزرگ شدی در صورتی که این گونه نیست و اصلا ملاک بزرگ بودن دعوت شدن به تیم ملی نیست.

حمید درخشان که به شدت از عملکرد خانزاده ناراضی بود بازیکن بزرگ را محمد نوری معرفی کرد و گفت حق اوست که به تیم ملی دعوت شود اما از آنجا که فعلا همه چیز برعکس است: یک عده بازیکن ضعیف به تیم ملی دعوت می شوند که این بازیکنان قدرت بازی در لیگ دسته دو را هم ندارند چه رسد به لیگ برتر!

محمد رضا خانزاده که در تیم ملی نیز فرصت بازی پیدا نکرده ولی همیشه دعوت شده است در معدود بازی هایی که برای پرسپولیس به میدان رفته عملکرد درخشانی ارائه نداده است.خانزاده با توجه به کمبود بازیکن، در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان به عنوان دفاع چپ به میدان رفت که عملکرد خوبی نداشت و روی دو گل خورده تیمش مقصر اصلی بود تا قرمزها سه امتیاز حساس را از دست بدهند و به تساوی دو بر دو برسند.

باید دید کی روش در دور جدید اردوهای تیم ملی نیز باز هم خانزاده را به بازیکنان موثر پرسپولیس ترجیح می دهد یا خیر!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.