قدس آنلاین: فرمانده انتظامی استان اصفهان صدور برگه های جریمه در این استان طی سال 93را بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از این جریمه‌ها پرداخت شده است.

صدور ۱۰ میلیارد تومان برگ جریمه در استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سردار عبدالرضا آقاخانی در نشستی با خبرنگاران که به منظور ارایه گزارش عملکرد نیروی انتظامی استان در سال ۹۳ برگزار شد، نمره نیروی انتظامی استان اصفهان در سال جاری را ۱۶ اعلام کرد و اظهار داشت: سال آینده سی و هفتمین سال خدمت خود در نیروی انتظامی را می‌گذرانم و آرزوی بازنشستگی در همین استان را دارم.

وی با اشاره به کنترل جرایم در استان اصفهان از سال ۸۴ تاکنون، ادامه داد: در سال ۹۳ برخی از جرایم استان که در سال‌های ۸۴ تا ۹۳ در استان مشاهده می‌شد به صفر رسیده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه پلیس خط قرمزهای خود را برای برگزاری آئین چهارشنبه سوری در استان تعیین کرده است، گفت: با هرگونه تعرض به این خط قرمزها برخورد شدید صورت خواهد گرفت.

وی ضمن تشکر از مردم اصفهان در خصوص همراهی با پلیس در ایام چهارشنبه سوری سال ۹۲ افزود: مردم اصفهان در این زمینه و با توجه به اینکه چهارشنبه سوری امسال همزمان با ایام فاطمیه نیز هست با آرامش بیشتری دنبال شود.

سردار آقاخانی در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی نیز ابراز داشت: بیش از ۱۳ هزار نیرو برای حفاظت از محلات، تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و اماکن گردشگری استان آموزش داده شده تا در این بازه زمانی امنیت صد در صدی استان را تامین کنند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۸۰۰ نفر نیرو در پلیس راهور استان برای کنترل و جلوگیری از تصادفات درون شهری استان اصفهان ابراز داشت: این تعداد نیرو در قالب ۳۰۰ تیم فعالیت خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت ۵۰۰ نفر نیروی پلیس راه در ایام نوروز نیز اظهار داشت: این نیروها نیز در ۱۳۵ نقطه اضطراری استان اصفهان مستقر خواهند بود.

سردار آقاخانی در ادامه در خصوص رسیدگی به پرونده اسیدپاشی نیز گفت: این پرونده در دستور کار ویژه پلیس استان اصفهان قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت تمام نهادهای استان در پرونده اسیدپاشی اظهار داشت: تمام دستگاه‌های امنیتی، سیاسی، اجتماعی و دانشگاهی استان برای رسیدگی به این پرونده بسیج شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در خصوص برخورد با اراذل و اوباش استان اصفهان نیز ابراز داشت: در حال حاضر ماموریت برخورد با این دسته افراد از کلانتری‌ها گرفته شده و تیم ویژه این طرح را از سال آینده آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به کشف بیش از ۹ تن مواد مخدر در استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون افزود: استان اصفهان رتبه سوم کشف مواد مخدر استان پس از هرمزگان و سیستان و بلوچستان را دارد.

سردار آقاخانی با اشاره به تشکیل قرارگاه عملیاتی رعد در استان اصفهان نیز بیان داشت: با تشکیل این قرارگاه در خصوص مبارزه با جرایم خشن ۸۲.۵ درصد کشف جرم داشتیم که در کشور رتبه برتر را استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص تشکیل قرارگاه پیشگیری از جرایم کارکنان نیروی انتظامی در استان اصفهان ، بیان داشت: با تشکیل این قرارگاه و فعالیت سه ماهه آن تاکنون با کاهش ۴۸ درصدی جرایم کارکنان در استان اصفهان روبرو بوده‌ایم.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های کاهش جرایم در کارکنان انتظامی استان اصفهان برای سال آینده بر روی کاهش ۷۰ درصدی جرایم صورت گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.