قدس آنلاین - هنگامه طاهری- دکتر احتشام فر گفت: علی رغم هزینه هایی که دانشگاه علوم پزشکی همه ساله برای ارایه خدمات به زایران و مسافران ارایه می کند, هیچ سرانه ای به این دانشگاه برای ارایه این خدمات تعلق نمی گیرد.

کلیه خدمات درمانی در بیمارستانهای خراسان رضوی آماده باشند

دبیر کمیته بهداشت,سلامت و محیط زیست ستاد هماهنگی خدمات سفر دانشگاه علوم پزشکی مشهد امروز در جمع خبر نگاران ضمن اظهار مطلب فوق, برنامه های ستاد سفر دانشگاه علوم پزشکی مشهد را تشریح کرد.

دکتر مرتضی احتشام فر گفت: برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی 9 کمیته در کشور تعریف شده که در خراسان رضوی دو سه کمیته دیگر برای ارایه تسهیلات بهتر اضافه گردیده.

او یکی از مهم ترین این کمیته ها را کمیته بهداشت و درمان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در حوزه درمان دستورالعمل های نوروزی را بازبینی و به کل زیرمجموعه ها اعلام کردیم.

 او در این خصوص به دپوی داروهای  بیمارستانی , داروهای مخدر , داروهای بیماریهای صعب العلاج در بیمارستان قایم اشاره کرد.

احتشام فر همچنین با تاکید بر اهمیت رسیدگی به بیماران دیالیزی, مادران باردارو کودکان زیر2سال از تجهیز 18 مرکز دیالیزدر بیمارستانها ی مشهد وفعالیت 18 مرکز بهداشتی و درمانی در مشهد و نهایتا 100 مرکز بهداشتی درمانی در استان و مسیر جاده ها خبر داد.

وی یادآور شد : اورژانس 115 در سطح استان  در قالب 167 پایگاه شهری و جاده ای ,بالگرد و آمبولانس شبانه روز آماده پاسخ گویی به مسافران و زایران و مجاوران می باشد.

دبیر کمیته بهداشت,سلامت و محیط زیست ستاد هماهنگی خدمات سفر دانشگاه علوم پزشکی مشهد علاوه بر این از توزیع شیر مصنوعی , تامین سرم ضد گزیدگی و پیش بینی واکسیناسیون های لازم در ایام نوروز خبر داد.

وی تصریح کرد: در این ایام کلیه خدمات درمانی به صورت شبانه روزی در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه  علوم  پزشکی و دانشگاه ها و دانشکده های استان  به صورت آمده باش به ارایه  خدمات خواهند پرداخت.

احتشام فر تلفن های دبیر خانه ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر را 33438328 و  33438326 اعلام کرد.

وی علاوه بر این  اظهار داشت که مردم برای ارتباط با ستاد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی می توانند با تلفن 36228111 تا 20 تماس  بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.