پیشنهاد سردبیر

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 272337

قدس آنلاین: تا به حال فکر کردیده اید که چرا برخی از مردم همیشه روی پای خود ایستاده و به خوبی زندگی می کنند و برخی دیگر همیشه میان بحران و آشفتگی دست و پا می زنند؟

9 قدم تا خوش شانس شدن

به گزارش گروه سلامت و بهداشت قدس آنلاین، چرا برخی از دوستان تان مدام در زندگی با خوش شانسی روبرو شده و با افراد با نفوذ و تاثیر گذار آشنا می شوند و تعدادی دیگر همیشه به در بسته می خورند؟ کارشناسان معتقدند شانس مثل آهنربا است. به معنای دیگر، ما می توانیم رفاه و آسایش، جلسات و ملاقات های سرنوشت ساز و ثروت را به سادگی و با تغییر افکارمان به سوی خود جذب کنیم. در ادامه با 9 راه کار افراد خوش شانس آشنا می شوید:

1- مسئولیت پذیری

نقطه شروع این فرآیند مثبت تغییر در ذهنیت است. بعضی افراد که خود را به نوعی قربانی می دانند و اعتقاد دارند که خوش شانس نیستند. قربانیان افرادی هستند که می گویند " زندگی برای من جریان دارد و ممکن است خوش شانس یا بد شانس باشم. " اما افراد موفق هر روز بیدار می شوند و می گویند " من قرار است زندگیم را بسازم و هر آنچه که می خواهم را ایجاد می کنم " این طرز تفکر گروه اول به هیچ عنوان درست نیست و باعث می شود هیچ تلاشی برای زندگی نکنند.

 2- بیان قصد و نیت

بیان قصد و نیت فرمول قدرتمندی برای آشکار شدن اتفاقات مثبت در زندگی تان است. در اولین گام شما دقیقا باید بدانید از چه چیزی برای شما خوشبختی و خوش شانسی است و قصد خود رابیان کنید. به یاد داشته باشید همه چیز دوبار اتفاق می افتد؛ بار اول در ذهنتان و بار دوم در عالم واقعیت.

3- نشان دادن توجه

در این مرحله باید تمام انرژی، افکار، کلمات، احساسات و اقدامات تان مبتنی بر رسیدن به تمایلات و خواسته هایتان باشد. اگر شما قادر نباشید این احساس خوش شانسی را در افکار و کلمات تان بیاورید پس شما نمی توانید این خوش شانسی را به دست آورید.

4- زندگی بدون تنش

زندگی گاهی می تواند سرشار از چالش و تنش برای افراد جامعه باشد. هنگامی که افراد بدون هیچ دلیلی خوشحال هستند، زمانی است که حس درونی آرامش و رفاه در وجودتان وسعت پیدا کرده و این گونه خوش شانسی در خانه تان را می زند.

5- قدردانی از خداوند

بیان قدردانی باعث می شود صدای در زدن خوشبختی را سریع تر بشنویید. پس هنگام دستیابی به کار جدید و یک رابطه عاشقانه، تشکر از خداوند را از یاد نبرید. در تمام لحظه های زندگی از خداوند شاکر باشید. هنگام چشم پوشی و یا رد چیزهایی که در حال حاضر در زندگی دارید، تنها دست یابی به خوشانسی خود را کاهش می دهید.

6- توقف تجزیه و تحلیل

فکر کردن مهم است، اغلب ما اجازه می دهیم ذهنمان ما را به سمت جلو حرکت دهد. بهترین روش این است که به جای تفکر، احساس کنیم. انسان های خوش شانس این طور به نظر می رسند که از قلب شان فرمان می گیرند و رهبری می شوند نه از سرشان.

7- قبول شکست های گذشته

گاهی عدم قبول شکست های گذشته شانس موفقیت در آینده را به طور چشم گیری کاهش می دهد. خشم، کینه و نبخشیدن خود یکی از عللی است که افراد در خوشبختی و خوشانسی بعدی را به روی خودشان می بندند. مهم نیست در چه اموری این تجربه را داشته اید؛ امور مالی، روابط و یا سلامتی. یکی از مهم ترین تمرینات، تمرین بخشش خودتان است.

8- بهره هوشی افراد خوش شانس

افراد خوش شانس اعتراف می کنند که خیلی باهوش نیستند. آنها از طریق تلاش و مطالعه به هوش دست پیدا کرده اند. آنها مدام سوال می پرسند، از ایده های جدید استقبال می کنند و هر روز مهارت شان را از روز قبل بیشتر می کنند. آنها به دنبال شادی و موفقیت بوده و به صورت مستمر در حال یادگیری هستند.

9- موفقیت تصادفی وجود ندارد

با پذیرش موفقیت تصادفی شما شانس رسیدن به موفقیت خودتان را کاهش می دهید. افراد خوش شانس هیچ گاه خوش شانس به دنیا نمی آیند. آنها به سادگی انتخاب می کنند و متفاوت می اندیشند و عمل می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حنیفه IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    3 1
    خوب بود
  • ديانت IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    1 0
    خيلي‌ها مانند بسياري از آقازاده‌ها بدون اين 9 گام هم خوش شانس هستند