پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین-حسین زوارزاده: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: تمامی کمپ‌های اسکان زائران و اماکن زائرپذیر به همراه هسته مرکزی شهر به تیم‌های عملیاتی اطفای حریق در ایام نوروز مجهز شده‌اند.

تجهیز تمامی کمپ‌های اسکان زائران به تیم‌های عملیاتی

آتشپاد دوم حسن جعفری با بیان این مطلب افزود: طبق دستور شهردار مشهد در خصوص مهیا کردن اسکان ویژه زائران در ایام نوروز 94، سازمان آتش‌نشانی نیز با استفاده از ظرفیت اجرایی خود اقدام به سرویس‌دهی همگانی در تمامی کمپ‌های اسکان زائر نموده است.
وی گفت: به صورت ویژه به دلیل وجود حرم مطهر رضوی در هسته مرکزی شهر و همچنین هتل‌های زیادی واقع شده، تیم‌های عملیاتی سیار قرار داده شده است تا از هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری شود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه این سازمان در سال‌های اخیر به سیستم‌های به‌روز و ناوگان جدید مجهز شده، امید است با توجه به آمادگی نیروها از حوادث به صورت مطلوب پیشگیری به عمل آید.
جعفری یادآور شد: تمام ظرفیت نیروهای امداد رسان و آتش‌نشان این سازمان در ایام نوروز به منظور خدمات‌رسانی به زائران به صورت آماده‌باش در سطح شهر مشهد حاضر هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.