قدس آنلاین- اصفهان: استاندار اصفهان گفت: درجريان انتخابات بايد سعي شود كه حاشيه سازي و جو سازي وجود نداشته باشد و فرمانداران بايد مواظب باشند كه حاشيه ها به متن تبديل نشود .

حاشيه سازي و جو سازي در انتخابات ممنوع!

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، رسول زرگرپور در اولين گردهمايي فرمانداران استان اصفهان، با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبري معظم انقلاب(مدظله العالي) به سال " دولت و مردم، همدلي و هم زباني" گفت: شعار امسال معنا و مفهوم زيادي دارد و با توجه به مشكلات موجود، اين شعار باعث وحدت و يكپارچگي دولت و مردم خواهد شد و اميدواريم در سايه ي اين همدلي و همزباني، مشكلات حل شود و هماهنگي بيشتر بين دولت و ملت ايجاد شود.
وي در ادامه با اشاره به اينكه مدتي است برخي موفقيت هاي دولت را به نفع خود مصادره مي كنند؛ اظهار داشت: فرمانداران و مسئولين بايد اقدامات شاخص دولت را به صورت مستمر، شفاف، دقيق و بدون بزرگنمايي به مردم گزارش دهند.
استاندار اصفهان تاكيد كرد: فرمانداران بايد مسائل امنيتي و انتخاباتي حوزه خود را بصورت مستمر و منظم رصد كنند و گزارشات هفتگي به مديريت استان ارائه دهند.
وی افزود: در جريان انتخابات بايد سعي شود كه حاشيه سازي و جو سازي وجود نداشته باشد و فرمانداران بايد مواظب باشند كه حاشيه ها به متن تبديل نشود و متن نيز به حاشيه نرود.
زرگرپور ادامه داد: فرمانداران در جريان سخنراني ها بايد از حضور افرادي بهره گيرند كه در جهت ايجاد وفاق ، وحدت، همدلي و همزباني قدم بردارند.
استاندار اصفهان به تعامل فرمانداران و رسانه ها اشاره كرد و افزود: فرمانداران بايد تلاش نمايند تعامل و همكاري دوجانبه با رسانه ها داشته باشند و مواردي را كه نياز به پاسخگويي دارد با در نظر گرفتن جميع شرايط و با هماهنگي اقدام نمايند.
وی در ادامه تاكيد كرد: فرمانداران بايد مراقب باشند كه مصوبات شوراي شهر كه قانوناً توسط فرمانداري تاييد و ابلاغ مي گردد و داراي مرّ قانون بوده اجرا شود.
زرگرپور تاكيد كرد: با توجه به شعار در نظر گرفته شده توسط رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي)، فرمانداران بايد تلاش نمايند در اتاقشان به روي همه ي مردم، گروه ها و جريانات مختلف باز باشد و فضاي تعامل و همدلي را هرچه بيشتر در سطح شهرستان ها گسترش دهند.
وی به مشكلات پيش روي استان در سال جاري اشاره كرد و اظهار داشت: مشكل آب همچنان از مشكلات اساسي و جدي استان است و با توجه به فقدان برف در سرشاخه هاي زاينده رود، نگراني ها افزايش يافته است.
استاندار اصفهان بیان داشت: همه فرمانداران بخصوص شهرستان هايي كه در حوضه ي آبريز زاينده رود هستند بايد صرفه جويي و مصرف بهينه را سرلوحه ي كار خود قرار دهند.
وی اضافه كرد: فرمانداران بايد نسبت به نصب سيستم هاي كاهنده ي مصرف در ادارات، مجتمع هاي بزرگ، دانشگاه ها و بيمارستان ها دستورات لازم را ابلاغ نمايند و برنامه ريزي در خصوص ساماندهي چاه هاي غيرمجاز به خصوص چاههايي كه در حريم و بستر رودخانه هستند را مورد توجه قرار دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.