صدقی:‌پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو این تیم را با چهار امتیاز اختلاف بالاتر از رقیب اصلی اش در جدول رقابتهای لالیگا قرارداد، اما هنوز ده بازی تا پایان رقابتهای این فصل باقی مانده و هیچ چیزی مشخص نیست.

 بازگشت انریکه به سلتا برای اولین بار

 فصل گذشته در همین مقطع از فصل مادرید با 70 امتیاز صدرنشین بود و بارسلونا 66 امتیازی بود. کهکشانی ها  چهار امتیاز از بارسلونا بیشتر داشتند و درنهایت اتلتیکو و بارسلونا بودند که برای جام قهرمانی در روز آخر با هم مبارزه می کردند.

 لوئیس انریکه با علم به همه این شرایط امروز برای اولین بار به سلتاویگو برمی گردد تا مقابل تیم سابقش در یک بازی دشوار قرار گیرد. انریکه یک سال در این تیم مربیگری کرد. اگرچه او درزمان حضورش در این تیم زندگی اجتماعی زیادی نداشت. بندرت برای صرف شام از خانه بیرون می رفت، ولی مرتب با دوچرخه به کوه مادروا جایی که سلتا اسپورتس سیتی قرار گرفته یا کوه بایونا می رفت. او روی کارش تمرکز داشت و چند روزی را با خانواده اش در گاوا سپری کرد و در ویگو تمرین می کرد.

درنهایت فصل خوبی را با این تیم سپری کرد. امروز او بعد از 329 روز از آخرین بازی در بالایدوس به این ورزشگاه باز می گردد. آن بازی 11 مه گذشته مقابل رئال مادرید برگزار شد. شش روز قبل از آن با سوبی سارتا در خانه اش در گاوا ملاقات کرده و در مورد نشستن روی نیمکت بارسلونا حرف زده بود. او در مورد این ملاقات گفته بود:” در زندگی شخصی ام هرکاری که بخواهم انجام می دهم و هرکس که بخواهم را در خانه ام می‌بینم.” او که از حضورش روی نیمکت بارسا مطمئن شده بود، مادرید را با دو گل در سلتا شکست داد. چند روز بعد سلتا در والنسیا 2-1 باخت و انریکه گفت:” سال سختی بود، ولی ما در ماه آخر خیلی خونسرد بودیم.” رئیس باشگاه هم گفت که روز جدایی انریکه روز تلخی بود، ولی سالی مملو از شادی را داشتیم.”

تاتا مارتینیو رفت و لوچو آمد. سلتا هم بریسو را به جای انریکه روی نیمکت نشاند. ده ماه بعد  بارسلونا حال و روز خوبی دارد، هم سلتاویگو در شرایط مناسبی است. آمار این ادعا را تأیید می کنند.  درهفته بیست و هشتم لالیگا، انریکه 2 امتیاز از تیم فصل گذشته مارتینو بیشتر دارد. درواقع امتیازهای او با امتیازهای گواردیولا در فصل اول حضورش در نوکمپ برابر هستند.

در آن سال پپ سه جام با تیم فتح کرده بود. بریسو هم 2 امتیاز بیشتر از تیم سال گذشته انریکه اندوخته است. او راه انریکه را ادامه داده است. اما آمار درحال حاضر هیچ معنایی ندارند. شنبه انریکه و بریسو و بارسا و سلتا روی زمین به جای آمار حرف می زنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.