قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و شهردار مشهد بر افزایش تعاملات در راستای ارایه خدمات هرچه بهتر به زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت رضا(ع) تأکید کردند.

تأکید برافزایش  تعاملات برای خدمت رسانی بهتر به زائران و مجاوران امام رضا(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در دیدار شهردار و جمعی از مدیران شهرداری مشهد با مهندس عزیزیان، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، دو طرف با تأکید بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه ملائک پاسبان رضوی، همدلی و تعامل همه نهادها را در این زمینه، بسیار مؤثر و مورد نیاز دانستند.

مهندس عزیزیان با خوشامد گویی به شهردار و معاونان وی، گفت: در ابتدای پذیرش مسؤولیت قائم مقامی تولیت عظمای آستان قدس رضوی، یکی از تأکیدات حضرت آیت ا... واعظ طبسی به بنده این بود که با همه نهادها از جمله شهرداری مشهد باید تعامل مطلوب و مناسب داشته باشیم.

وی همچنین با تأکید بر اینکه فصل مشترکها و ارتباط زیادی بین شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی وجود دارد، اظهار داشت: این موضوع باعث می شود که ما همکاری نزدیکتر و فشرده تری داشته باشیم و این تعامل به بهترین شکل ممکن باید تداوم داشته باشد، چراکه همراهی آستان قدس رضوی در پهنه جغرافیایی شهر مشهد از یک سو و خدمت رسانی شهرداری مشهد از دیگر سو خواهد توانست در رفع مشکلات مردم مؤثر باشد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری جلساتی در سطوح مدیریتی و کارشناسی میان شهرداری و آستان قدس رضوی، عنوان کرد: در این جلسات باید با نگاهی نو و 
رویه‌ای کار آمد، مسایل و مشکلات را رفع کنیم تا بتوانیم خدمات بهتر و شایسته تری را به مردم شریف مشهد مقدس ارایه دهیم.

عزیزیان با اشاره به تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر رعایت قانون در همه امور، گفت: آستان قدس رضوی همواره رعایت قانون و حقوق دستگاه های دولتی و غیر دولتی از جمله شهرداری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی همچنین نقش شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی به عنوان دو نهاد خدمت رسان به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را بسیار مهم ارزیابی و عنوان کرد: این دو نهاد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «دولت،  ملت؛ همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، باید با همدلی و همراهی یکدیگر زمینه های ارایه بهترین نوع خدمت را فراهم آورند.

شهردار مشهد نیز در سخنانی در این نشست با تقدیر از همکاری های گسترده آستان قدس رضوی با شهرداری در زمینه خدمات رسانی به زائران، گفت: خوشبختانه با توجه به تأکیدات آیت ا... واعظ طبسی، آستان قدس رضوی یک نهاد کاملاً قانونمند است و در مدتی که بنده به عنوان شهردار مشهد خدمت کرده ام، هیچ مشکلی با این مجموعه نداشته ایم و تمام مسایل نیز با مساعدت و مشارکت دو طرف رفع شده است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه بیانات نماینده ولی فقیه در خراسان، فصل الخطاب همه ماست، اظهار داشت: سابقه مدیریتی، فهم دینی، تیزهوشی و آینده نگری از ویژگی های آیت ا... واعظ طبسی است و خرسندیم که ایشان به عنوان بزرگتر همه ما در این شهر حضور دارند.

شایان ذکر است، در این جلسه معاونان اقتصادی و اداری و مالی شهردار مشهد نیز به بیان نکاتی در زمینه همکاری‌های آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.