معاون شرکت پشتیبانی امور دام گفت: در پی کاهش قیمت گوشت مرغ و در راستای حمایت از تولیدکنندگان، خرید گوشت مرغ منجمد آغاز شده و تا هر زمان که تولیدکنندگان بخواهند می توانند محصول خود را به این شرکت بفروشند.

آغاز خرید مرغ منجمد کیلویی 6500 تومان

عباس والوزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام براساس ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی مصوب، تنظیم بازار و در راستای حمایت از تولیدکنندگان، گوشت مرغ منجمد را خریداری می کند که در این میان تولیدکنندگان، تشکل‌ها، اتحادیه ها و شرکت ها می توانند برای انعقاد قرارداد و تحول مرغ به ادارات کل مدیریت‌های این شرکت در استان ها مراجعه کنند.

وی افزود: خرید گوشت مرغ منجمد از هفته گذشته در برخی از استان‌ها اعلام شده و خرید این محصول از سه روز گذشته در مازندران آغاز شده و در استان‌های دیگری مانند گلستان و تهران نیز صورت گرفته است.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام با بیان این‌که خرید گوشت مرغ منجمد در هر زمانی که قیمت مرغ زنده از کیلویی 4400 تومان پایین‌تر بیاید آغاز می شود، ادامه داد: قیمت خرید گوشت مرغ منجمد براساس وزن‌های اعلام شده (یک کیلو و 100 گرم تا یک کیلو و 800 گرم) از کیلویی 6500 تا 7000 تومان متفاوت است.

والوزی گفت: درحال حاضر قیمت عمده فروشی گوشت مرغ کیلویی 6000 تومان و قیمت خرده فروشی آن کیلویی 6500 تومان است و مرغداران می توانند تا هر زمان که تصور می کنند قیمتی بالاتر از نرخ خرید شرکت پشتیبانی امور دام برای محصول آن‌ها وجود ندارد، گوشت مرغ تولید شده واحدهای خود را به این شرکت بفروشند.

وی اعلام کرد:‌ در شب عید و ایام نوروز 60 هزار تن گوشت مرغ منجمد در راستای حمایت از مصر‌ف‌کنندگان و کنترل قیمت این محصول در سراسر کشور توزیع شد که تا پایان هفته دوم سال جاری نیز ادامه داشت و درحال حاضر حدود 80 هزار تن ذخایر موجود گوشت مرغ منجمد در انبارهای این شرکت‌ باقیمانده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رجب IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    درااقتصاد ایران همه قیمتهای اجناس وخدمات باید جهانی محاسبه بشود الاحقوق بازنشستگان وحقوق بگیران این نماد عدالت درجامعه ماست .....
  • ناشناس IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    انبار کنید تا برای ماه رمضان کمیاب و گران بشه بعد با قیمت گرانتری وارد بازار کنید .
  • ارشاد IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    دروغگو تو شهرما مرغ گرم کیلویی 5800 تومان